| Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|
7:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
8:00 | | 8:00, KON gr.1 Terapia i resocjalizacja osób uzależnionych - Joanna Roch | | 8:00, CW gr.1 Modele pracy z dzieckiem zdolnym - | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
9:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| 9:45, KON gr.1 Elementy terapii w pracy socjalnej z osobami wykluczonymi społecznie - Joanna Roch | | 9:45, LAB gr.2 Zabawy sensoryczne z dziećmi - Natalia Stek-Łopatka | | 9:45, CW gr.1 Metodyka edukacji matematycznej - Natalia Stek-Łopatka | | |
|
|
10:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
11:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| 11:30, WYK gr.1 Psychiatria - Małgorzata Fopka-Kowalczyk | | 11:30, CW gr.2 Metodyka edukacji społecznej - Natalia Stek-Łopatka | | 11:30, CW gr.2 Metodyka edukacji matematycznej - Natalia Stek-Łopatka | | |
|
|
| | | | |
|
|
12:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
13:00 | | | | | |
|
|
13:15, WYK gr.1 Pedeutologia - Joanna Falkowska | | 13:15, WYK gr.1 Psychopatologia - Małgorzata Fopka-Kowalczyk | | 13:15, CW gr.2 Modele oceniania i motywowania dziecka - Natalia Stek-Łopatka | | 13:15, KON gr.2 Podstawy edukacji społeczno-przyrodniczej - Natalia Stek-Łopatka | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
14:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
15:00 | | 15:00, LAB gr.2 Grafomotoryka - Marzenna Szymańska-Kudelska | | 15:00, KON gr.1 Podstawy edukacji społeczno-przyrodniczej - Natalia Stek-Łopatka | | 15:00, KON gr.1 Integracja w kształceniu i wychowaniu - Natalia Stek-Łopatka | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
16:00 | | | | | |
|
|
16:15, WYK gr.1 Antropomotoryka - Olga Smoleńska | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| 16:45, CW gr.1 Metody pracy socjoterapeutycznej w szkole - Marzenna Szymańska-Kudelska | | | 16:45, CW gr.1 Animacja współpracy środowiskowej - Iwona Murawska | | |
|
|
17:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
18:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|