Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

British literature 2510-f1ENG1S-BL-T
Ćwiczenia (CW) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Liczba godzin zajęć prowadzonych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość`: (tylko po angielsku) 30
Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Assessment methods:

Final test– W1, W2, U4, (Moodle)

Presentation – W1, U1, U2, K1 (MS Teams and Moodle)

Participation in discussion; assignment – W1, U1, U3, U4, K1. (MS Teams, Moodle)

Assessment criteria:

The final mark consists of:

Final test – 60% of the final grade

Presentation – 20% of the final grade

Participation in discussion, Moodle assignments - 20% of the final grade

Zakres tematów: (tylko po angielsku)

1-2. William Wordsworth, “Lines Composed a Few Miles Above Tintern Abbey,” “Daffodils;” Samuel Taylor Coleridge, “The Rime of the Ancient Mariner,” “Kubla Khan”

3. Percy Bysshe Shelley, “Ode to the West Wind;” John Keats, “Ode On a Grecian Urn”, George Gordon Byron “ Darkness”

4. Charlotte Brontë, Jane Eyre (presentation: Mary Shelley, Frankenstein or the Modern Prometheus)

5. Emily Brontë, Wuthering Heights

6. Alfred Tennyson, In Memoriam (54), “Crossing the Bar,” Robert Browning, “My Last Duchess,” Dante Gabriel Rossetti, “The Blessed Damozel” Christina Rossetti, “When I am Dead, My Dearest”

7. Thomas Hardy, Tess of the D’Urbervilles (presentation: Charles Dickens, Great Expectations)

8. Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray

9. Joseph Conrad, Heart of Darkness (presentation: Herbert George Wells, The Time Machine)

10. Wilfred Owen, “Arms and the Boy”/”Futility”; Fragment: I Saw His Round Mouth’s Crimson,” “Anthem for Doomed Youth;” Isaac Rosenberg, “Returning, We Hear the Larks;” Edward Thomas, “Liberty,” “The Owl”

11. James Joyce, A Portrait of the Artist as a Young Man; Dubliners (one story: “The Boarding House”/”Eveline”)

12. Virginia Woolf, To the Lighthouse, “The Legacy”

13. D.H. Lawrence, “The Rocking-Horse Winner”; Aldous Huxley, Brave New World

14. William Butler Yeats, “Sailing to Byzantium;” Thomas Stearns Eliot, “The Love Song of J. Alfred Prufrock”/ “The Waste Land” (fragments)

Metody dydaktyczne: (tylko po angielsku)

The teaching methods include both asynchronous and synchronous online activities:

MS Teams (weekly tutorials)

the Moodle platform (resources: texts, presentations, guidelines, assignments)

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Akcje
1 każda środa, 9:45 - 11:15, (sala nieznana)
Edyta Lorek-Jezińska 16/16 szczegóły
2 każda środa, 15:30 - 16:30, (sala nieznana)
Joanna Antoniak 16/16 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.