Semestr Zimowy 2020/2021 jest ostatnim z dwóch semestrów, w trakcie których realizowany jest kurs lektoratu z języka angielskiego. Kurs kończy się egzaminem pisemnym z języka angielskiego na poziomie B2. Egzamin jest zaplanowany w sesji zimowej i odbędzie się na uczelni.
W semestrze zimowym 2020/2021 lektorat z języka angielskiego będzie odbywać się w trybie zdalnym.
Zajęcia będą realizowane przy pomocy następujących narzędzi komunikacyjnych: platformy e-learningowej Moodle, Microsoft Teams.
Dzięki ww. narzędziom studenci będą mieli dostęp do materiałów video/audio (np. plików mp3, mp4), linków do interaktywnych ćwiczeń online, jak również możliwa będzie komunikacja w czasie rzeczywistym ( np. w celu przeprowadzenia ustnych treningów językowych).
1. Ocena końcowa składa się z następujących komponentów: (a) 60% stanowi ocena z egzaminu pisemnego przeprowadzonego w sesji i (b) 40% stanowi ocena z zajęć dydaktycznych.
EGZAMIN
Egzamin pisemny: gramatyka, słownictwo, czytanie, pisanie
Typy przykładowych zadań: wypełnianie luk, transformacje, uzupełnianie zdań właściwą formą gramatyczną, test wielokrotnego wyboru, odpowiedzi na pytania otwarte dotyczące tekstu, znaczenie słownictwa w kontekście, dopasowywanie fragmentów do tekstu.
Ocena z zajęć dydaktycznych obejmuje:
• trening językowy (15 pkt)
• wypowiedź pisemna na wybrany temat (5 pkt)
• kolokwium (20 pkt)
Kryteria oceniania:
55%-69% = 3
70%-74% = 3+
75%-84% = 4
85%-89% = 4+
90%-100% = 5
W przypadku konieczności przeprowadzenia egzaminu / kolokwium w trybie zdalnym, student jest zobowiązany mieć włączoną kamerę przez cały czas trwania egzaminu/ kolokwium.
W sytuacji gdy student odmówi włączenia kamery na czas trwania egzaminu/ kolokwium lub nie będzie posiadał sprawnej kamery, student będzie zobowiązany podejść do egzaminu w trybie stacjonarnym na uczelni.
Zasady współpracy:
1. 1. Nieobecności – student zobowiązany jest do systematycznego uczęszczania na zajęciach. Prowadzący może odmówić zaliczenia w sytuacji, w której student opuści dwie trzecie zajęć, nawet jeśli jest w stanie formalnie usprawiedliwić nieobecności. Wszystkie nieobecności powinny być usprawiedliwiane na bieżąco. Spóźnienie większe niż 15 minut skutkuje nieuwzględnieniem obecności studenta na danych zajęciach.
2. Nieprzygotowania – student powinien być przygotowany na każde zajęcia. Stwierdzony brak przygotowanie do 3 zajęć w semestrze (np. nieprzeczytanie tekstów, brak materiałów itp.) może skutkować odmową zaliczenia.
3. Nieusprawiedliwiona nieobecność na kolokwium skutkuje otrzymaniem oceny niedostatecznej. Usprawiedliwiona nieobecność i wyznaczenie późniejszego terminu kolokwium może doprowadzić do zmiany formy zaliczenia i zakresu obowiązującego materiału
4. Studentowi przysługuje prawo do jednorazowej poprawy oceny niedostatecznej z kolokwium.
5. Aby otrzymać zaliczenie, student musi zaliczyć wszystkie kolokwia oraz wykonać zadania grupowe.
6. Student traci 1% z ogólnej puli procentowej za każdą nieusprawiedliwioną nieobecność.
|