Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Marketing usług zdrowotnych 1600-Opm21MUZD-2
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2021/22

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 10
Limit miejsc: (brak limitu)
Liczba godzin zajęć prowadzonych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość`: Wykłady: 15 godzin (0,6 ECTS)
Efekty uczenia się:

W1: Posiada podstawową wiedzę z zakresu marketingu usług zdrowotnych (K_W04)

W2: Opisuje etapy badań marketingowych oraz poznane metody i techniki zbierania informacji, danych oraz materiałów źródłowych (K_W06)

W4: Wyjaśnia zasady i zadania planu marketingowego (K_W22)

W5: Opisuje etapy procesu planowania marketingowego (K_W22)

W6: Wyjaśnia główne założenia marketingu-mix świadczeń zdrowotnych (K_W04)

U1: Rozpoznaje metody i techniki zbierania informacji i danych potrzebnych do analizy marketingowej (K_U15)

U2: Potrafi określić potrzeby i oczekiwania pacjentów (K_U04)

U3: Rozróżnia instrumenty mieszanki marketingowej (K_U15)

K1: Zajmuje podparte argumentacją stanowisko na temat budowania pozytywnych relacji placówek medycznych z pacjentami/klientami (K_K11)

K2: Prezentuje własne poglądy związane z poruszaną przez prowadzącego tematyką marketingu usług zdrowotnych (K_K11)

Metody i kryteria oceniania:

Warunki zaliczenia wykładów:

1. Kolokwium końcowe pisemne w formie testu jednokrotnego wyboru (max. 15 pytań).

2. Ocena ciągła obejmująca udział w dyskusji i aktywność na wykładach (1 plus= 1 punkt).

3. Warunkiem uzyskania zaliczenia jest uzyskanie, co najmniej 60% punktów.

4. Obowiązkowa obecność na 60% wykładów.

5. Przygotowanie prezentacji w przypadku odrobienia zaległych obecności na temat podany przez prowadzącego.

Metody weryfikacji:

Kolokwium końcowe w formie testu – W1, W2,W4-W6 U1-U3

Aktywność – K1, K2

Ocena uczestnictwa (bieżące przygotowanie do zajęć), rozwiązywanie zadań problemowych podanych przez nauczyciela przedmiotu – K2

Zakres tematów:

1. Istota i podstawowe pojęcia marketingu usług.

2. Badania marketingowe.

3. Mieszanka marketingowa – elementy.

4. Otoczenie podmiotów leczniczych.

5. Plany marketingowe i ich podział.

Metody dydaktyczne:

Wykłady:

• kurs e-learningowy na platformie Microsoft Teams lub Moodle

• wykład informacyjny

• wykład konwersatoryjny

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Żaneta Skinder 32/32 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)