Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Podstawy marketingu internetowego 1000-AD-PoMarInt
Wykład (WYK) Semestr letni 2022/23

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: 30
Zaliczenie: Zaliczenie
Efekty uczenia się:

Wiedza:

W1: Zna podstawowe pojęcia z zakresu marketingu internetowego (K_W01).

W2: Zna podstawowe narzędzia informatyczne wspierające analizę danych, w szczególności analizę ruchu na stronie internetowej (K_W10, K_W02).

Umiejętności:

U2: Potrafi wyciągać wnioski z przeprowadzonej analizy danych (K_U07).

Kompetencje społeczne:

K1: Jest przygotowany do współpracy z działem marketingu firmy (K_K05).

K2: Jest świadomy roli marketingu internetowego (K_K02).

Metody i kryteria oceniania:

Test – uzyskanie zaliczenia zgodnie z kryterium określonym przez prowadzącego zajęcia – W1, W2, K1, K2.

Zakres tematów:

- Podstawy targetowania, Google Ads.

- Modele atrybucji stosowane w marketingu internetowym

- Keyword research, Google Trends, Google Ads Keyword Planner

- Struktura witryny internetowej, optymalizacja meta-tagów

- Google Search Console

- Plik robots.txt

- A/B testy, Google Optimize, Google Analytics

Metody dydaktyczne:

wykład informacyjny (konwencjonalny), pokaz

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 16:00 - 18:00, (sala nieznana)
Bartosz Bieganowski 9/30 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-4 (2024-09-03)