dla kierunków Fizyka, Fizyka techn., Astronomia
wiedza:
W01 – zna definicje transformat funkcji ciągłych (transformata Fouriera, Laplace’a)
W02 – zna własności transformat funkcji ciągłych
W03 – zna definicję i własności splotu funkcji ciągłych
W04 – zna twierdzenia dotyczące transformat funkcji ciągłych
W05 – ma podstawową wiedzę o szeregach i funkcjach zespolonych
W06 - ma zaawansowaną wiedzę o całkowaniu funkcji wielu zmiennych
Efekty przedmiotowe W01-W06 realizują efekty kierunkowe:
K_W01, K_W04 dla Fizyki s1
K_W02 dla Astronomii s1
K_W01, K_W04, K_W08 dla Fizyki technicznej s1
umiejętności
U01 – potrafi wyznaczyć z definicji transformaty prostych funkcji ciągłych
U02- potrafi wyznaczyć transformaty złożonych funkcji ciągłych korzystając z własności i twierdzeń dotyczących transformat
U03- potrafi obliczyć proste sploty funkcji ciągłych oraz wykorzystać do obliczeń twierdzenie o transformacie splotu
U04 – potrafi uzasadnić wybrane własności transformat
U05 - potrafi obliczyć całki wielokrotne używając twierdzeń i własności
U06 – potrafi wyznaczyć rozwinięcie funkcji okresowej w szeregi trygonometryczny i Fouriera
U07 – rozumie potrzebę dalszego rozwijania wiedzy matematycznej i potrafi zaplanować jej dalsze rozwijanie
Efekty przedmiotowe U01- U06 realizują efekty kierunkowe:
K_U01 dla Fizyki technicznej s1
K_U01, K_U02 dla Astronomii s1
K_U01, K_U04 dla Fizyki s1
Efekt przedmiotowy U07 realizuje efekt kierunkowy:
K_U09 dla Fizyki s1
K_U11 dla Astronomii s1
K_U12 dla Fizyki technicznej s1
kompetencje społeczne
K01 – jest świadomy ograniczeń przekazanej wiedzy matematycznej
Efekt kierunkowy K01 realizuje efekt przedmiotowy
K_K01 dla Fizyki technicznej s1
K_K01 dla Astronomii s1
K_K01 dla Fizyki s1
dla kierunków Automatyka i robotyka, Informatyka stosowana
wiedza:
W01 – zna definicje transformat funkcji dyskretnych (DFT, Z) oraz funkcji ciągłych (transformata Fouriera, Laplace’a)
W02 – zna własności transformat funkcji dyskretnych i ciągłych
W03 – zna definicję i własności splotu funkcji dyskretnych i ciągłych
W04 – zna twierdzenia dotyczące transformat funkcji dyskretnych i ciągłych
W05 – ma podstawową wiedzę o szeregach i funkcjach zespolonych
W06 - ma podstawową wiedzę o całkowaniu funkcji wielu zmiennych
Efekty przedmiotowe W01-W06 realizują efekty kierunkowe:
K_W01 dla AiR,
K_W01 dla IS
umiejętności:
U01 – potrafi wyznaczyć z definicji transformaty prostych funkcji ciągłych i dyskretnych
U02- potrafi wyznaczyć transformaty złożonych funkcji dyskretnych i ciągłych korzystając z własności i twierdzeń dotyczących transformat
U03- potrafi obliczyć proste sploty funkcji ciągłych i dyskretnych oraz wykorzystać do obliczeń twierdzenie o transformacie splotu
U04 – potrafi uzasadnić wybrane własności transformat
U05 - potrafi obliczyć proste całki wielokrotne używając twierdzeń i własności
U06 – potrafi wyznaczyć współczynniki rozwinićć funkcji okresowej w szeregi trygonometryczny i Fouriera
U07 – rozumie potrzebę dalszego rozwijania wiedzy matematycznej i potrafi zaplanować jej dalsze rozwijanie
Efekty przedmiotowe U01- U06 realizują efekty kierunkowe:
K_U07 dla AiR,
K_U01, K_U02 dla IS
Efekt przedmiotowy U07 realizuje efekt kierunkowy:
K_U15 dla AiR
K_U23 dla IS
kompetencje społeczne:
K01 – jest świadomy ograniczeń przekazanej wiedzy matematycznej
Efekt kierunkowy K01 realizuje efekt przedmiotowy
K_K01 dla AiR
K_K06 dla IS
|