Algorytmiczna kultura (2019) „Kultura Współczesna” nr 1(104).
Anderson, Ch. (2008) Długi ogon: ekonomia przyszłości – każdy konsument ma głos. Poznań: Media Rodzina.
Cutler, Ch. (1999) Plądrofonia, [w:] tegoż, O muzyce popularnej. Warszawa: Zielona Sowa.
Galloway, A. (2008) Język chce by go nie dostrzegać oraz Ręce ubrudzone kodem. „Kultura Popularna” nr 4(22).
Gałuszka, P. (2009) Przemysł muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii. Warszawa: Wydawnictwo Placet.
Internet (2020) Glissando, nr 28.
Jenkins, H. (2007) Kultura konwergencji: zderzenie starych i nowych mediów. Warszawa: WAiP.
Jenkins, H., S. Ford i J. Green (2018) Rozprzestrzenialne media. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Kamińska, M. (2011) Niecne memy. Dwanaście wykładów z kultury Internetu. Poznań: Galeria Miejska „Arsenał”.
Kamińska, M. (2017) Memosfera: wprowadzenie do cyberkulturoznawstwa. Poznań: Galeria Miejska „Arsenał”.
Keen, A. (2007) Kult amatora: jak internet niszczy kulturę. Warszawa: WAiP.
Kuźmicz, K. i Sz. Nożyński (2012) Kultura remiksu, a zmiany w muzyce, [w:] Dyskursy kultury popularnej w społeczeństwie współczesnym, pod red. A. Cybal-Michalskiej i P. Wierzby, s. 227-240. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.
Lessig, L. (2005) Wolna kultura. Warszawa: WAiP.
Lessig, L. (2009) Remiks: aby sztuka i biznes rozkwitały w hybrydowej gospodarce. Warszawa: WAiP.
Ling, R., Donner, J., Komórka, PWN, Warszawa 2011.
Mjos, O. (2012) Music, social media and global mobility: Myspace, Facebook, YouTube. New York: Routledge.
Morris, J.W. (2015) Selling digital music, formatting culture. Oakland, CA: University of California Press.
Myślak, D. A., & Siudak, M. M. (2016). Internetowi artyści i ich twórczość (nie tylko) w Sieci. Media-Kultura-Komunikacja Społeczna, 3(12), 71-93.
Nacher, A. (2011). Remiks i mashup–o niełatwym współbrzmieniu dwóch cyberkulturowych metafor. Przegląd Kulturoznawczy, 9(1), 77-89.
Nożyński, Sz. (2019) Muzyka bez nośnika? Powietrze, chmury i strumienie oraz cyfry, taśmy i winyle w walce o pierwosłuch lub zapomnienie. Przegląd Kulturoznawczy, nr 1(39), s. 51-67.
Stachowicz, J. (2016) Technogadżet w magicznym świecie konsumpcji. Warszawa: Wydawnictwa Drugie.
Terranova, T. (2008) Wolna praca. „Kultura Popularna” nr 1(19).
Vernalis, C. (2013) Unruly Media: YouTube, Music Video, and the New Digital Cinema. Oxford: Oxford University Press.
|