Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Wprowadzenie do programowania wirtualnej rzeczywistości 1000-I1WdPWRz
Laboratorium (LAB) Semestr letni 2024/25

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: 16
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

1. Tony Parisi Learning Virtual Reality O'Reilly Media, Inc. 2015.

2. Joanna Lee Unreal Engine Nauka pisania gier dla kreatywnych. Helion 2016.

3. Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier Helion 2016.

Efekty uczenia się:

Umiejętności:

U01:Potrafi zainstalować i skonfigurować środowisko do tworzenia aplikacji dla wirtualnej rzeczywistości.

U02: Potrafi tworzyć oprogramowanie z wykorzystaniem silnika gier.

U03:Potrafi instalować i uruchamiać aplikacje na okularach dla wirtualnej rzeczywistości.

U04:Potrafi stworzyć własne oprogramowanie na okulary do wirtualnej rzeczywistości.

Kompetencje społeczne:

K01:Potrafi pokonywać trudności przy łączeniu różnych narzędzi wymaganych dla projektów wirtualnej rzeczywistości.

K02: Potrafi krytycznie ocenić własną aplikację i nanieść poprawki.

Metody i kryteria oceniania:

Projekty w postaci programu - kryterium zaliczenia ustala prowadzący na początkowych zajęciach – U01, U02, U03, U04, K01, K02.

Metody dydaktyczne:

- tekst programowany

- laboratoryjna

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy czwartek, 10:00 - 12:00, sala L5
Dariusz Borkowski 16/16 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Matematyki i Informatyki
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-7 (2025-03-24)