Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

PR i zarządzanie reputacją

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2401-D-S1-1-BPR-PR Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: PR i zarządzanie reputacją
Jednostka: Wydział Filozofii i Nauk Społecznych
Grupy: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna I rok s1- specjalności
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-21
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Barbara Brodzińska-Mirowska
Prowadzący grup: Barbara Brodzińska-Mirowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

Kurs ma na celu zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanym z zarządzaniem reputacją różnego typu organizacji z wykorzystaniem narzędzi public relations. W toku zajęć studentki i studenci poznają obszary, w których można wdrażań rozwiązania z zakresu PR, poznają strukturę i zasady budowania strategii komunikacyjnych.

Pełny opis:

1. Zajęcia organizacyjne (Teams)

• zasady zaliczenia

• omówienie głównych celów kursu i sposobu ich osiągnięcia

• omówienie formy prowadzenia kursu

2. Public relations i jego rola w organizacji (Teams+ Testy na moodlu)

Tekst obowiązkowy:

K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), Rozdział 1 podrozdział 1, s. 17-63, oraz 197-241. (testy dostępny w czytelni online Biblioteki UMK)

UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH

3. Etapy procesu i techniki public relations (Teams +testy na moodlu)

Tekst obowiązkowy:

K.Wojcik, 2013, Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s. 291-335.

4. Media relations (Teams + Test do zajęć na moodlu)

5. Internal Communication (Teams)

6. CSR w Public Relations (Teams)

7. Ocena efektywności działań public relations (Teams + Test do zajęć na moodlu)

https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf

8. Warsztaty: zadanie indywidualne (moodle)

9. Warsztaty: zadanie indywidualne (moodle)

10. Konsultacje projektowe (Teams)

11. Warsztaty: zadanie indywidualne (moodle)

12. Warsztaty: zadanie indywidualne (moodle)

13.. Prezentacja Strategii PR (Teams)

14.. Prezentacja Strategii PR (Teams)

15. Case końcowy (Moodle)

Uwagi:

Zasady zaliczenia przedmiotu:

1. Obecność na spotkaniach zdalny oraz wykonywanie zadań na platformie moodle

2. Test z pojęć branżowych i testy do zajęć

3. Zadania indywidualne na ocenę.

4. Aktywność na zajęciach (punkty za aktywność)

5. Przygotowanie i prezentacja strategii public relations dla wybranych organizacji (projekt zespołowy).

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-27
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Barbara Brodzińska-Mirowska
Prowadzący grup: Barbara Brodzińska-Mirowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

Kurs ma na celu zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanym z zarządzaniem reputacją różnego typu organizacji z wykorzystaniem narzędzi public relations. W toku zajęć studentki i studenci poznają obszary, w których można wdrażań rozwiązania z zakresu PR, poznają strukturę i zasady budowania strategii komunikacyjnych.

Pełny opis:

1. Zajęcia organizacyjne (Teams)

• zasady zaliczenia

• omówienie głównych celów kursu i sposobu ich osiągnięcia

• omówienie formy prowadzenia kursu

2. Public relations i jego rola w organizacji (Teams+ Testy na moodlu)

Tekst obowiązkowy:

K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), Rozdział 1 podrozdział 1, s. 17-63, oraz 197-241. (testy dostępny w czytelni online Biblioteki UMK)

UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH

3. Etapy procesu i techniki public relations (Teams +testy na moodlu)

Tekst obowiązkowy:

K.Wojcik, 2013, Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s. 291-335.

4. Media relations (Teams + Test do zajęć na moodlu)

5. Internal Communication (Teams)

6. CSR w Public Relations (Teams)

7. Ocena efektywności działań public relations (Teams + Test do zajęć na moodlu)

https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf

8. Warsztaty: zadanie indywidualne (moodle)

9. Warsztaty: zadanie indywidualne (moodle)

10. Konsultacje projektowe (Teams)

11. Warsztaty: zadanie indywidualne (moodle)

12. Warsztaty: zadanie indywidualne (moodle)

13.. Prezentacja Strategii PR (Teams)

14.. Prezentacja Strategii PR (Teams)

15. Case końcowy (Moodle)

Uwagi:

Zasady zaliczenia przedmiotu:

1. Obecność na spotkaniach zdalny oraz wykonywanie zadań na platformie moodle

2. Test z pojęć branżowych i testy do zajęć

3. Zadania indywidualne na ocenę.

4. Aktywność na zajęciach (punkty za aktywność)

5. Przygotowanie i prezentacja strategii public relations dla wybranych organizacji (projekt zespołowy).

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.