Branding medialny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2401-D-S1-2-DNM-BM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Branding medialny |
Jednostka: | Instytut Badań Informacji i Komunikacji |
Grupy: |
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna II rok s1- specjalności Przedmioty z polskim językiem wykładowym |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Brak |
Całkowity nakład pracy studenta: | 3 ECTS 1 - godziny kontaktowe 2 - 2 punkty za pracę własną studenta, którą student wykonuje przygotowując się do zajęć i w trakcie zajęć w wymiarze 30 godzin, jeśli praca własna wymaga więcej niż 30 godzin przygotowań (np. ze względu na formy dydaktyczne wykorzystywane na zajęciach) |
Efekty uczenia się - wiedza: | W1: Student posiada podstawową wiedzę z zakresu brandingu - K_W06, K_W14, K_W19. |
Efekty uczenia się - umiejętności: | U1: Student potrafi wykorzystać wiedzę w procesie brandingowym - K_U03, K_U07. U2: Student posiada umiejętność prowadzenia badań nad markami - K_U04, K_U07. |
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne: | K1: Student jest przygotowany do pracy w zespole projektowym zarządzającym strategiami marek - K_K03, K_K05. |
Metody dydaktyczne: | prezentacje multimedialne, case study, dyskusja |
Metody dydaktyczne eksponujące: | - pokaz |
Metody dydaktyczne podające: | - opis |
Metody dydaktyczne poszukujące: | - ćwiczeniowa |
Metody dydaktyczne w kształceniu online: | - metody odnoszące się do autentycznych lub fikcyjnych sytuacji |
Skrócony opis: |
Zajęcia z brandingu medialnego mają za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania marki. Na kolejnych spotkaniach będziemy poruszać zagadnienia kluczowe dla zrozumienia brandingu i umiejscowienia go w procesie budowania tożsamości całej organizacji. |
Pełny opis: |
1. Zajęcia wprowadzające Blok 1 Podstawowe założenia brandingu (m.in.: name, tożsamość, osobowość, wizerunek, lojalność, rebranding) Blok 2 Przygotowanie strategii startupu Blok 3 Prezentacje projektów zaliczeniowych 15. Podsumowanie kursu |
Literatura: |
Podręcznik: Wheeler Alina. 2010. Kreowanie marki. Warszawa: PWN Liteartura dodatkowa: Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books. Brown Tim. 2013. Zmiana przez design. Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność. Wrocław: Libron. Evamy Michael. 2009. Logo. Przewodnik dla projektantów. Warszawa: PWN. Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics. Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zasady gry 1. Obecność na zajęciach (również online) jest obowiązkiem każdego z Państwa. Niezależnie od powodu dopuszczam dwie nieobecności. Trzecią nieobecność należy niezwłocznie odrobić. Czwarta nieobecność oznacza niezaliczenie kursu! 2. Na zajęciach nie podnosimy ręki, kiedy chcemy coś powiedzieć. Możecie Państwo zabierać głos, kiedy macie coś wartościowego do powiedzenia. Nie mówimy jeden przez drugiego, nie przekrzykujemy się, i szanujemy opinie innych dyskutantów. 3. Na zajęciach nie korzystamy z telefonów komórkowych, tabletów, komputerów w celach innych niż te związane z zajęciami. Na ocenę ostateczną składają się trzy składniki: 1. Aktywność podczas prac projektowych (30 punktów) 2. Projekt (30 punktów): przygotowanie strategii marki startupu. Punktacja: Do 50% – 2 Od 51% – 3 Od 61% – 3,5 Od 71% – 4 Od 81% – 4,5 Od 91% – 5 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Wojtkowski | |
Prowadzący grup: | Łukasz Wojtkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia z brandingu medialnego mają za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania marki. Na kolejnych spotkaniach będziemy poruszać zagadnienia kluczowe dla zrozumienia brandingu i umiejscowienia go w procesie budowania tożsamości całej organizacji. |
|
Pełny opis: |
1. Zajęcia wprowadzające Blok 1 Podstawowe założenia brandingu (m.in.: name, tożsamość, osobowość, wizerunek, lojalność, rebranding) Blok 2 Przygotowanie strategii startupu Blok 3 Prezentacje projektów zaliczeniowych 15. Podsumowanie kursu |
|
Literatura: |
Podręcznik: Wheeler Alina. 2010. Kreowanie marki. Warszawa: PWN Liteartura dodatkowa: Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books. Brown Tim. 2013. Zmiana przez design. Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność. Wrocław: Libron. Evamy Michael. 2009. Logo. Przewodnik dla projektantów. Warszawa: PWN. Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics. Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Olga Wadowska-Wróbel | |
Prowadzący grup: | Olga Wadowska-Wróbel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia z brandingu medialnego mają za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania marki. Na kolejnych spotkaniach będziemy poruszać zagadnienia kluczowe dla zrozumienia brandingu i umiejscowienia go w procesie budowania tożsamości całej organizacji. |
|
Pełny opis: |
1. Zajęcia wprowadzające Blok 1 Podstawowe założenia brandingu (m.in.: name, tożsamość, osobowość, wizerunek, lojalność, rebranding) Blok 2 Przygotowanie strategii startupu Blok 3 Prezentacje projektów zaliczeniowych 15. Podsumowanie kursu |
|
Literatura: |
Podręcznik: Wheeler Alina. 2010. Kreowanie marki. Warszawa: PWN Liteartura dodatkowa: Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books. Brown Tim. 2013. Zmiana przez design. Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność. Wrocław: Libron. Evamy Michael. 2009. Logo. Przewodnik dla projektantów. Warszawa: PWN. Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics. Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-02-20 - 2024-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Wojtkowski | |
Prowadzący grup: | Łukasz Wojtkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia z brandingu medialnego mają za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania marki. Na kolejnych spotkaniach będziemy poruszać zagadnienia kluczowe dla zrozumienia brandingu i umiejscowienia go w procesie budowania tożsamości całej organizacji. |
|
Pełny opis: |
1. Zajęcia wprowadzające Blok 1 Podstawowe założenia brandingu (m.in.: name, tożsamość, osobowość, wizerunek, lojalność, rebranding) Blok 2 Przygotowanie strategii startupu Blok 3 Prezentacje projektów zaliczeniowych 15. Podsumowanie kursu |
|
Literatura: |
Podręcznik: Wheeler Alina. 2010. Kreowanie marki. Warszawa: PWN Liteartura dodatkowa: Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books. Brown Tim. 2013. Zmiana przez design. Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność. Wrocław: Libron. Evamy Michael. 2009. Logo. Przewodnik dla projektantów. Warszawa: PWN. Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics. Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.