Start-up medialny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2401-D-S1-3-DNM-SM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Start-up medialny |
Jednostka: | Instytut Badań Informacji i Komunikacji |
Grupy: |
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna III rok s1- specjalności Przedmioty z polskim językiem wykładowym |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
4.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Brak |
Całkowity nakład pracy studenta: | 3 ECTS 1 - godziny kontaktowe 2 - 2 punkty za pracę własną studenta, którą student wykonuje przygotowując się do zajęć i w trakcie zajęć w wymiarze 30 godzin, jeśli praca własna wymaga więcej niż 30 godzin przygotowań (np. ze względu na formy dydaktyczne wykorzystywane na zajęciach) |
Efekty uczenia się - wiedza: | W1: Student posiada podstawową wiedzę z zakresu tworzenia i zarządzania startupami - K_W06, K_W14, K_W19. |
Efekty uczenia się - umiejętności: | U1: Student potrafi wykorzystać wiedzę w procesie budowania startupów - K_U03, K_U07. U2: Student posiada umiejętność prowadzenia analizy otoczenia biznesowego startupów - K_U04, K_U07. |
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne: | K1: Student jest przygotowany do pracy w zespole projektowym zarządzającym strategiami startupów - K_K03, K_K05. |
Metody dydaktyczne: | - klasyczna metoda problemowa - projektu - studium przypadku - opis |
Metody dydaktyczne podające: | - opis |
Metody dydaktyczne poszukujące: | - klasyczna metoda problemowa |
Metody dydaktyczne w kształceniu online: | - metody oparte na współpracy |
Skrócony opis: |
Zajęcia za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania startupów. Na kolejnych spotkaniach będą poruszane zagadnienia kluczowe dla zrozumienia procesów projektowania produktów/usług, analizy otoczenia biznesowego, tworzenia strategii rynkowych, przygotowania pitch decku. |
Pełny opis: |
1. Design Thinking 2. Design Thinking 3. Persona - Grupa docelowa 4. Customer discovery 5. Segmentacja rynkowa (SOM-SAM-TAM) 6. Beachhead Strategy 7. DMU + DMP 8. DMU + DMP 9. BMC/LC 10. Strategia cenowa 11. LCV + COCA 12. LCV + COCA 13. Pitch Deck 14. Pitch Deck 15. Pitch Deck |
Literatura: |
Aulet, B. (2013). Disciplined Entrepreneurship. 24 steps to a successful startup. Wiley: Hoboken. Aulet, B. (2017). Disciplined entrepreneurship: 24 steps to a successful startup - Workbook. Wiley: Hoboken. |
Praktyki zawodowe: |
Oceniam: 1. Motywację do pracy. 2. Zaangażowanie w prace zespołu. 3. Pitch Deck. 4. Możliwość wdrożenia na rynek. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Wojtkowski | |
Prowadzący grup: | Łukasz Wojtkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania startupów. Na kolejnych spotkaniach będą poruszane zagadnienia kluczowe dla zrozumienia procesów projektowania produktów/usług, analizy otoczenia biznesowego, tworzenia strategii rynkowych, przygotowania pitch decku. |
|
Pełny opis: |
1. Design Thinking 2. Design Thinking 3. Persona - Grupa docelowa 4. Customer discovery 5. Segmentacja rynkowa (SOM-SAM-TAM) 6. Beachhead Strategy 7. DMU + DMP 8. DMU + DMP 9. BMC/LC 10. Strategia cenowa 11. LCV + COCA 12. LCV + COCA 13. Pitch Deck 14. Pitch Deck 15. Pitch Deck |
|
Literatura: |
Aulet, B. (2013). Disciplined Entrepreneurship. 24 steps to a successful startup. Wiley: Hoboken. Aulet, B. (2017). Disciplined entrepreneurship: 24 steps to a successful startup - Workbook. Wiley: Hoboken. |
|
Uwagi: |
Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (w trakcie)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Wojtkowski | |
Prowadzący grup: | Łukasz Wojtkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania startupów. Na kolejnych spotkaniach będą poruszane zagadnienia kluczowe dla zrozumienia procesów projektowania produktów/usług, analizy otoczenia biznesowego, tworzenia strategii rynkowych, przygotowania pitch decku. |
|
Pełny opis: |
1. Design Thinking 2. Design Thinking 3. Persona - Grupa docelowa 4. Customer discovery 5. Segmentacja rynkowa (SOM-SAM-TAM) 6. Beachhead Strategy 7. DMU + DMP 8. DMU + DMP 9. BMC/LC 10. Strategia cenowa 11. LCV + COCA 12. LCV + COCA 13. Pitch Deck 14. Pitch Deck 15. Pitch Deck |
|
Literatura: |
Aulet, B. (2013). Disciplined Entrepreneurship. 24 steps to a successful startup. Wiley: Hoboken. Aulet, B. (2017). Disciplined entrepreneurship: 24 steps to a successful startup - Workbook. Wiley: Hoboken. |
|
Uwagi: |
Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-02-20 - 2024-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Wojtkowski | |
Prowadzący grup: | Łukasz Wojtkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania startupów. Na kolejnych spotkaniach będą poruszane zagadnienia kluczowe dla zrozumienia procesów projektowania produktów/usług, analizy otoczenia biznesowego, tworzenia strategii rynkowych, przygotowania pitch decku. |
|
Pełny opis: |
1. Design Thinking 2. Design Thinking 3. Persona - Grupa docelowa 4. Customer discovery 5. Segmentacja rynkowa (SOM-SAM-TAM) 6. Beachhead Strategy 7. DMU + DMP 8. DMU + DMP 9. BMC/LC 10. Strategia cenowa 11. LCV + COCA 12. LCV + COCA 13. Pitch Deck 14. Pitch Deck 15. Pitch Deck |
|
Literatura: |
Aulet, B. (2013). Disciplined Entrepreneurship. 24 steps to a successful startup. Wiley: Hoboken. Aulet, B. (2017). Disciplined entrepreneurship: 24 steps to a successful startup - Workbook. Wiley: Hoboken. |
|
Uwagi: |
Brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.