Praktyczna nauka języka angielskiego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2500-KD-SKJPO-Z-PNJA |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0231) Języki obce
|
Nazwa przedmiotu: | Praktyczna nauka języka angielskiego |
Jednostka: | Wydział Humanistyczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Wymagania wstępne: | Znajomość języka angielskiego na poziomie A1 |
Rodzaj przedmiotu: | przedmiot obowiązkowy |
Całkowity nakład pracy studenta: | Godziny realizowane z udziałem nauczycieli - 400 godzin Czas poświęcony na pracę indywidualną uczestnika - 250 godzin |
Efekty uczenia się - wiedza: | EK_W02 uczestnik zna słownictwo i gramatykę języka angielskiego na wybranym poziomie |
Efekty uczenia się - umiejętności: | EK_U01 uczestnik potrafi komunikować się w języku angielskim na wybranym poziomie znajomości języka |
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne: | EK_K01 uczestnik potrafi dyskutować EK_K02 uczestnik potrafi pracować w zespole, również kierować pracą zespołu EK_K03 uczestnik potrafi integrować się z uczestnikami kursów pochodzącymi z różnych krajów |
Metody dydaktyczne: | Metody dydaktyczne eksponujące: pokaz, symulacyjna Metody dydaktyczne podające: opis, pogadanka, wykład konwersatoryjny, Metody dydaktyczne poszukujące: ćwiczeniowa, giełda pomysłów, klasyczna metoda problemowa, laboratoryjna, panelowa, stolików eksperckich |
Metody dydaktyczne eksponujące: | - pokaz |
Metody dydaktyczne podające: | - opis |
Metody dydaktyczne poszukujące: | - ćwiczeniowa |
Skrócony opis: |
Celem kursu jest kształcenie sprawności i kompetencji językowych z zakresu języka angielskiego |
Pełny opis: |
Kształcenie sprawności mówienia w języku angielskim, ze szczególnym uwzględnieniem reagowania językowego oraz swobodnej wypowiedzi na zadany temat. Ćwiczenie sprawności czytania ze zrozumieniem. Rozwijanie słownictwa. Pisanie krótkich tekstów użytkowych. Ćwiczenie poprawnej artykulacji oraz akcentowania. Rozwijanie i utrwalanie zagadnień gramatycznych. |
Literatura: |
Wildman, J., Myers C., Thacker C., Insight Intermediate Student's Book, Oxford University Press. Hancock P., Gryca D., Sobierska J., Insight Intermediate Workbook, Oxford University Press. Gairns R., Redman S., Oxford Words Skills Intermediate, Oxford University Press. Gairns R., Redman S., Oxford Words Skills Advanced, Oxford University Press. Hadfield J., Advanced Communication Games, The British Council. Metcalf R., Benne R. R., Campbell R., Evans B. V., FCE Use of English. Murphy R., English Grammar in Use. Oxenden C., Latham-Koenig C., Seligson P., English File, Oxford University Press. Swan M., The Good Grammar Book, Oxford University Press. |
Metody i kryteria oceniania: |
Okresowe prace kontrolne wykonywane w domu i na zajęciach – EK_W01 Wypowiedzi ustne uczestników – EK_U01 Wypowiedzi ustne i pisemne uczestników – EK_U02 Aktywne uczestnictwo w zajęciach – EK_U03, EK_U05, EK_K01, EK_K02 Testy kontrolne z umiejętności czytania ze zrozumieniem – EK_U04, EK_U06 Wypowiedzi pisemne uczestników – EK_U07, Testy kontrolne – EK_U08 Egzamin po zakończeniu kursu – EK_W01, EK_U1-U8, EK_K1-K2 Prace słuchaczy będą oceniane wg następujących kryteriów: 55%-63% dst 64%-72% dst+ 73%-81% db 82%-89% db+ 90%-100% bdb |
Praktyki zawodowe: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.