Business English for Management IV
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 4100-4ZEN-EKZRZ-030E |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0231) Języki obce
|
Nazwa przedmiotu: | Business English for Management IV |
Jednostka: | Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych |
Grupy: |
30 godzin nauczania języka Język angielski Nauka języka dla studiów stacjonarnych II stopnia Przedmioty z angielskim językiem wykładowym Zajęcia z języków obcych oferowane przez UCJO |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Wymagania wstępne: | Kontynuacja z I stopnia |
Całkowity nakład pracy studenta: | Stopień II Godziny realizowane z udziałem nauczycieli: 30 godzin w całym cyklu Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta potrzebny do pomyślnego zaliczenia przedmiotu: 30 godzin w całym cyklu Czas wymagany do przygotowania się do uczestnictwa w procesie oceniania (egzamin, prace zaliczeniowe): 30 godzin |
Efekty uczenia się - umiejętności: | K_U11 potrafi posługiwać się specjalistycznym językiem angielskim na poziomie B2+ w zakresie zarządzania U01: komunikować się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców U02: prowadzić debatę U03: posługiwać się językiem obcym na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego oraz w wyższym stopniu w zakresie specjalistycznej terminologii |
Metody dydaktyczne: | Metody eksponujące (drama, inscenizacja, pokaz, symulacja). Metody podające (opis, opowiadanie, pogadanka). Metody poszukujące (ćwiczeniowa, giełda pomysłów, oxfordzka, projektu). |
Skrócony opis: |
Student odbywa kurs języka angielskiego w wymiarze 30 godz. dydaktycznych, realizowanych przez 2 semestry. Program kursu zakłada kształcenie kompetencji językowych, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego: Common European Framework of Reference for Languages z naciskiem na komunikację i język specjalistyczny. Kurs j. angielskiego kończy się egzaminem pisemnym. |
Pełny opis: |
Program kursu zakłada: - rozwijanie czterech sprawności językowych: mówienia, czytania, rozumienia ze słuchu oraz pisania; -praca z różnorodnymi materiałami tekstowymi umożliwiającymi opanowanie słownictwa ogólnego i związanego z kierunkiem studiów; -kształtowanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w różnych sytuacjach życiowych oraz związanych z kierunkiem studiów, umożliwiających wypowiadanie się na tematy ogólne oraz związane z aspektami akademickimi i zawodowymi; -przeprowadzenie i uczestnictwo w debacie -praca z oryginalnymi nagraniami umożliwiającymi słuchanie języka angielskiego w różnych kontekstach sytuacyjnych o tematyce ogólnej oraz związanej z kierunkiem studiów; -zastosowanie właściwych struktur językowych w różnych formach prac pisemnych z wykorzystaniem słownictwa ogólnego i związanego z kierunkiem studiów; -uzupełnienie wiedzy o historii i kulturze krajów anglojęzycznych w celu poprawnego funkcjonowania w otoczeniu kulturowo i językowo odmiennym. |
Literatura: |
Podręczniki do nauki języka angielskiego dostosowane do poziomu grupy, słowniki, nagrania, filmy, materiały z prasy i Internetu, zbiory ćwiczeń, gry dydaktyczne oraz materiały autorskie wykładowcy. |
Metody i kryteria oceniania: |
Szczegółowe metody i kryteria oceniania obowiązujące u poszczególnych prowadzących zajęć zostaną przedstawione na zajęciach na początku danego etapu nauki. Egzamin – U01, U03 Wypowiedzi ustne – U02 Kolokwia – U01, U03 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
![]() |
Typ zajęć: |
Lektorat, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Kowalska, Barbara Kuczyńska | |
Prowadzący grup: | Joanna Wińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
Student odbywa kurs języka angielskiego w wymiarze 30 godz. dydaktycznych, realizowanych przez 2 semestry. Program kursu zakłada kształcenie kompetencji językowych, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego: Common European Framework of Reference for Languages z naciskiem na komunikację i język specjalistyczny. Kurs j. angielskiego kończy się egzaminem pisemnym. |
|
Pełny opis: |
Program kursu zakłada: - rozwijanie czterech sprawności językowych: mówienia, czytania, rozumienia ze słuchu oraz pisania; -praca z różnorodnymi materiałami tekstowymi umożliwiającymi opanowanie słownictwa ogólnego i związanego z kierunkiem studiów; -kształtowanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w różnych sytuacjach życiowych oraz związanych z kierunkiem studiów, umożliwiających wypowiadanie się na tematy ogólne oraz związane z aspektami akademickimi i zawodowymi; -przeprowadzenie i uczestnictwo w debacie -praca z oryginalnymi nagraniami umożliwiającymi słuchanie języka angielskiego w różnych kontekstach sytuacyjnych o tematyce ogólnej oraz związanej z kierunkiem studiów; -zastosowanie właściwych struktur językowych w różnych formach prac pisemnych z wykorzystaniem słownictwa ogólnego i związanego z kierunkiem studiów; -uzupełnienie wiedzy o historii i kulturze krajów anglojęzycznych w celu poprawnego funkcjonowania w otoczeniu kulturowo i językowo odmiennym. |
|
Literatura: |
Podręczniki do nauki języka angielskiego dostosowane do poziomu grupy, słowniki, nagrania, filmy, materiały z prasy i Internetu, zbiory ćwiczeń, gry dydaktyczne oraz materiały autorskie wykładowcy. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
![]() |
Typ zajęć: |
Lektorat, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Kowalska, Barbara Kuczyńska | |
Prowadzący grup: | Joanna Wińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
Student odbywa kurs języka angielskiego w wymiarze 30 godz. dydaktycznych, realizowanych przez 2 semestry. Program kursu zakłada kształcenie kompetencji językowych, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego: Common European Framework of Reference for Languages z naciskiem na komunikację i język specjalistyczny. Kurs j. angielskiego kończy się egzaminem pisemnym. |
|
Pełny opis: |
Program kursu zakłada: - rozwijanie czterech sprawności językowych: mówienia, czytania, rozumienia ze słuchu oraz pisania; -praca z różnorodnymi materiałami tekstowymi umożliwiającymi opanowanie słownictwa ogólnego i związanego z kierunkiem studiów; -kształtowanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w różnych sytuacjach życiowych oraz związanych z kierunkiem studiów, umożliwiających wypowiadanie się na tematy ogólne oraz związane z aspektami akademickimi i zawodowymi; -przeprowadzenie i uczestnictwo w debacie -praca z oryginalnymi nagraniami umożliwiającymi słuchanie języka angielskiego w różnych kontekstach sytuacyjnych o tematyce ogólnej oraz związanej z kierunkiem studiów; -zastosowanie właściwych struktur językowych w różnych formach prac pisemnych z wykorzystaniem słownictwa ogólnego i związanego z kierunkiem studiów; -uzupełnienie wiedzy o historii i kulturze krajów anglojęzycznych w celu poprawnego funkcjonowania w otoczeniu kulturowo i językowo odmiennym. |
|
Literatura: |
Podręczniki do nauki języka angielskiego dostosowane do poziomu grupy, słowniki, nagrania, filmy, materiały z prasy i Internetu, zbiory ćwiczeń, gry dydaktyczne oraz materiały autorskie wykładowcy. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.