Internet w kampaniach komunikacyjnych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1100-12-K13-PR-IwKK |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0319) Programy i kwalifikacje związane z naukami społecznymi, gdzie indziej niesklasyfikowane
|
Nazwa przedmiotu: | Internet w kampaniach komunikacyjnych |
Jednostka: | Katedra Doskonałości Biznesowej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | • Umiejętność podstawowej obsługi komputera • Umiejętność tworzenia multimedialnych prezentacji, np. w programie MS Power Point |
Całkowity nakład pracy studenta: | 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 15 godz. ćwiczeń, 15 godz. wykładu 2. Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta potrzebny do pomyślnego zaliczenia przedmiotu: 20 godzin 3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania: 25 godzin Razem nakład pracy studenta – 75 godz. |
Efekty uczenia się - wiedza: | W1: Zna współczesne rozwiązania, narzędzia i mechanizmy stosowane w internetowych kampaniach komunikacyjnych w biznesie - K_W09 |
Efekty uczenia się - umiejętności: | U1: Potrafi wykorzystywać systemy informatyczne oraz Internet do prowadzenia kampanii komunikacyjnych - K_U12 U2: Posiada kompetencje w zakresie komunikowania się za pośrednictwem współczesnych systemów informatycznych oraz Internetu - K_U14 |
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne: | - |
Metody dydaktyczne: | • Konwersatorium • Praca w laboratorium komputerowym |
Metody dydaktyczne podające: | - opis |
Metody dydaktyczne poszukujące: | - ćwiczeniowa |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z problematyką prowadzenia współczesnych kampanii komunikacyjnych w Internecie. Uczestnicy zajęć poznają cele, funkcje oraz popularne strategie dzisiejszych kampanii komunikacyjnych, najczęstsze sposoby ich realizacji, metody zarządzania ich przebiegiem oraz narzędzia informatyczne, wspierające ich prowadzenie oraz zwiększające ich zasięg i skuteczność. |
Pełny opis: |
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z problematyką prowadzenia współczesnych kampanii komunikacyjnych w Internecie. Zagadnienia poruszane w ramach przedmiotu obejmują: • Ogólne założenia kampanii komunikacyjnych i promocyjnych, ich cele oraz funkcje; • Popularne strategie, przebieg oraz zarządzanie kampaniami komunikacyjnymi w Internecie; • Techniki i narzędzia stosowane w internetowych kampaniach komunikacyjnych; • Public relations jako element kampanii komunikacyjnych i promocyjnych; • Wykorzystywanie nowych mediów w kampaniach komunikacyjnych i promocyjnych; • Strategie zwiększania zasięgu oraz skuteczności internetowych kampanii komunikacyjnych; • SEO; • Kampanie wizerunkowe oraz narzędzia wykorzystywane w social mediach; • Aspekty techniczne i organizacyjne prowadzenia kampanii komunikacyjnych w Internecie. Część zajęć ma charakter laboratoryjny i będzie realizowana w pracowni komputerowej, w której studenci będą mogli samodzielnie przećwiczyć wybrane zagadnienia związane z wykorzystywaniem nowoczesnych technologii informatycznych w kampaniach komunikacyjnych i promocyjnych, prowadzonych za pośrednictwem Internetu. |
Literatura: |
Adamczewski P., Internet w praktyce biznesu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań, 2001 Bajdak A., Kramer J. (red.), Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003 |
Metody i kryteria oceniania: |
Weryfikacja wiedzy: wystąpienie podczas zajęć, prezentacja projektu indywidualnego • W1 – Projekt +++, Prezentacja +++ Weryfikacja umiejętności – samodzielnie zrealizowany projekt zaliczeniowy oraz jego prezentacja • U1 – Projekt +++, Prezentacja ++ • U2 – Projekt ++, Prezentacja ++, Obserwacja +++ |
Praktyki zawodowe: |
nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.