Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Team Building in Tourism

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1155-12-M22-TS-TBEv
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Team Building in Tourism
Jednostka: Katedra Doskonałości Biznesowej
Grupy: Management, 2 rok II stopnia, PRK, sp. Tourism and Sport Management
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Wymagania wstępne:

Brak

Całkowity nakład pracy studenta:

(tylko po angielsku) Classes requiring the direct participation of the teacher – lecture, practical classes: 15 hrs. (1.0 ECTS)


Self-study: Preparation for lectures (reading, reflecting on a given topic, collecting data) 25 hrs. (1 ECTS)


Team-work: Preparation for lectures (Collecting data, analyzing a case study, producing a report and a presentation) 25 hrs. (1 ECTS)




TOTAL: 80 hrs. (3 ECTS

Efekty uczenia się - wiedza:

(tylko po angielsku) (tylko po angielsku) Knowledge related objectives:


A student:


1. knows, understands, and considers – from the perspective of group management theory ( group behaviour in particular) – social processes in organisations and their roots, mutual relations and long-term consequences K_W02_M_01


2. has a thorough knowledge of human behaviours in a group at the individual, team and organisational level K_W06_M_01



Efekty uczenia się - umiejętności:

(tylko po angielsku) Skills related objectives:


A student can:


produce through written reports and oral presentations on team building topics in English (L2) at the B2+ level K_U11_M_01

Efekty uczenia się - kompetencje społeczne:

(tylko po angielsku) Competences related objectives:


A student has competencies to:


1. enrich his/her knowledge and inspire the others to do the same K_K01_M_01


2. contribute to team projects and manages them as a leader and a member of the group K_K02_M_01


3. create a positive organisational climate (and trust) in teams as their member or leader K_K03_M_01 K_K03_M_02


4. prioritise tasks adequately

Metody dydaktyczne:

(tylko po angielsku) Teaching methods, techniques and tools:


1. Lecture including:


conversations and discussions


PPT presentations


video and audio teaching materials


2. Workshops including:


behavioral- based trainings


simulations


role-playing games


case studies


students’ projects and PPT presentations


conversations and discussions



Metody dydaktyczne eksponujące:

- drama
- pokaz
- symulacyjna (gier symulacyjnych)

Metody dydaktyczne podające:

- opis
- opowiadanie
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- wykład konwersatoryjny
- wykład problemowy

Metody dydaktyczne poszukujące:

- ćwiczeniowa
- doświadczeń
- giełda pomysłów
- projektu
- SWOT

Metody dydaktyczne w kształceniu online:

- gry i symulacje
- metody oparte na współpracy
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
- metody służące prezentacji treści
- metody wymiany i dyskusji

Skrócony opis: (tylko po angielsku)

This intensive seminar combines the insights from group behaviour, interpersonal communication, psychology and leadership integrating all fields into an integrated approach. The main focus is on improving "soft" interpersonal skills which can cause barriers in communication and understanding between people.

Pełny opis: (tylko po angielsku)

The objectives of this seminar are to:

-to develop an understanding of the personality and behavioural aspects of leadership,

-to develop an ability to connect leadership issues derived from a management perspective with other perspectives,

-to draw attention to interpersonal skills such as: listening skills, empathy and the ability to apply these in daily life,

-to develop an ability to reflect on inner talents, values, attitudes, perceptions,

-to develop self – awareness, and the ability to understand one’s own behaviour and emotions.

The content of the module is classified into five interrelated sections :

1. Group building skills and dynamics (25 per cent)

2. Interpersonal communication skills (20 per cent)

3. coping with stress and conflict (15 per cent)

4. Personal development and resources (40 per cent)

5. Motivation and task delegation (10 per cent)

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Lidia Chylewska-Barakat
Prowadzący grup: Lidia Chylewska-Barakat
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Lidia Chylewska-Barakat
Prowadzący grup: Lidia Chylewska-Barakat
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)