Zajęcia fakultatywne: Marketing w praktyce aptecznej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1720-F-WF33-J |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0916) Farmacja
|
Nazwa przedmiotu: | Zajęcia fakultatywne: Marketing w praktyce aptecznej |
Jednostka: | Katedra Technologii Postaci Leku |
Grupy: |
Przedmioty fakultatywne dla 1 semestru 5 roku NJ na kierunku Farmacja Przedmioty fakultatywne dla 1 semestru 5 roku SJ na kierunku Farmacja Przedmioty fakultatywne dla 2 semestru 4 roku NJ na kierunku Farmacja Przedmioty fakultatywne dla 2 semestru 4 roku SJ na kierunku Farmacja |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: |
Podstawy marketingu, analiza strategii marketingowej apteki, instrument marketingu aptecznego, aspekty komunikacji interpersonalnej w pracy aptekarza. |
Pełny opis: |
W ramach wykładów student zapoznaje się z następującymi zagadnieniami: Pojęcie rynku i marketingu. Rynek hurtowy i detaliczny produktów leczniczych w Polsce. Czynniki wpływające na ekonomiczną kondycję polskich aptek. Zasady segmentacji w działalności aptek. Stosowanie narzędzi marketingowych w aptekach. Merchandising i zarządzanie kategoriami jako koncepcje zarządzania aptekami. Komunikacja werbalna i niewerbalna z pacjentem w aptece. Stosowanie działań marketingowych w aptece a Kodeks Etyki Aptekarza Rzeczypospolitej Polskiej. |
Literatura: |
Kodeks Etyki Aptekarza RP. Szalonka K. Marketing w aptece. Wydawnictwo Continuo. Wrocław 2005. Neudecker K. Apotheken-Marketing. Deutscher Apotheker Verlag. Stuttgart 2000. Lennecke K. Das Kundengespreach in Apotheken. Deutscher Apotheken Verlag. Stuttgart 2001. |
Metody i kryteria oceniania: |
Pisemne zaliczenie na ocenę. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.