PR i zarządzanie reputacją
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2401-D-S1-1-BPR-PR |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | PR i zarządzanie reputacją |
Jednostka: | Instytut Badań Informacji i Komunikacji |
Grupy: |
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna I rok s1- specjalności |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Pełny opis: |
1. Zajęcia organizacyjne • zasady zaliczenia • omówienie głównych celów kursu i sposobu ich osiągnięcia • omówienie formy prowadzenia kursu 2. Public relations i jego rola w organizacji Tekst obowiązkowy: K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), Rozdział 1 podrozdział 1, s. 17-63, oraz 197-241. (testy dostępny w czytelni online Biblioteki UMK) UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH 3. Etapy procesu i techniki public relations Tekst obowiązkowy: K.Wojcik, 2013, Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s. 291-335. 4. Media relations tekst obowiązkowy: B. Czerniawska, Techniki media relations. w: Sztuka Public Relations. Warszawa. 5. Internal Communication 6. CSR w Public Relations 7. Ocena efektywności działań public relations https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 8. Etyczne Public Relations tekst obowiązkowy: K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s.112-131 9. Warsztaty: zadanie grupowe 10. Warsztaty: zadanie grupowe 11. Warsztaty: zadanie grupowe 12. Warsztaty: zadanie grupowe 13.. Prezentacja Strategii PR 14.. Prezentacja Strategii PR 15. Case końcowy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Kurs ma na celu zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanym z zarządzaniem reputacją różnego typu organizacji z wykorzystaniem narzędzi public relations. W toku zajęć studentki i studenci poznają obszary, w których można wdrażań rozwiązania z zakresu PR, poznają strukturę i zasady budowania strategii komunikacyjnych. Zajęcia realizowane są w formie stacjonarnej. |
|
Pełny opis: |
1. Zajęcia organizacyjne • zasady zaliczenia • omówienie głównych celów kursu i sposobu ich osiągnięcia • omówienie formy prowadzenia kursu 2. Public relations i jego rola w organizacji Tekst obowiązkowy: K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), Rozdział 1 podrozdział 1, s. 17-63, oraz 197-241. (testy dostępny w czytelni online Biblioteki UMK) UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH 3. Etapy procesu i techniki public relations Tekst obowiązkowy: K.Wojcik, 2013, Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s. 291-335. 4. Media relations tekst obowiązkowy: B. Czerniawska, Techniki media relations. w: Sztuka Public Relations. Warszawa. 5. Internal Communication 6. CSR w Public Relations 7. Ocena efektywności działań public relations https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 8. Etyczne Public Relations tekst obowiązkowy: K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s.112-131 9. Warsztaty: zadanie grupowe 10. Warsztaty: zadanie grupowe 11. Warsztaty: zadanie grupowe 12. Warsztaty: zadanie grupowe 13.. Prezentacja Strategii PR 14.. Prezentacja Strategii PR 15. Case końcowy |
|
Uwagi: |
Zasady zaliczenia przedmiotu: 1. Obecność na spotkaniach limit: 3. Przy czwartej nieobecności obniżam ocenę o pół. 5 nieobecność uniemożliwia zaliczenie zajęć. UWAGA! MOŻNA i NALEŻY odrabiać tylko nieobecności spowodowane kwarantanną. 2. Test z pojęć branżowych i test z wiedzy teoretycznej 3. Zadania indywidualne na ocenę. 4. Przygotowanie i prezentacja strategii public relations dla wybranych organizacji (projekt zespołowy). Ocena strategii: 1. Zgodność projektu z formalnymi zasadami tworzenia strategii: 0-5 punktów 2. Opracowanie analizy wyjściowej: 0-5 punktów 3. Umiejętność sformułowania celów programu PR: 0-5 punktów 4. Ocena zbieżności celów taktycznych i strategicznych z grupami docelowymi: 0-5 punktów 5. Ocena zbieżności działań taktycznych z celami projektu: 0-5 6. Ocena części kreatywnej (w zależności od tego na ile pomysł wpisywał się w realizację celu, na ile był realny i oryginalny): 0-5 punktów 7. Redakcyjne opracowanie strategii: 0-5 punktów 8. Sposób prezentacji: 0-5 punktów Bilnas końcowy: 40 – 32 bdb, 31-30 db+, 29-25 db, 24-22 dst+, 21-15 dst, poniżej 15 projekt niezaliczony. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Kurs ma na celu zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanym z zarządzaniem reputacją różnego typu organizacji z wykorzystaniem narzędzi public relations. W toku zajęć studentki i studenci poznają obszary, w których można wdrażań rozwiązania z zakresu PR, poznają strukturę i zasady budowania strategii komunikacyjnych. Zajęcia realizowane są w formie stacjonarnej. |
|
Pełny opis: |
1. Zajęcia organizacyjne • zasady zaliczenia • omówienie głównych celów kursu i sposobu ich osiągnięcia • omówienie formy prowadzenia kursu 2. Public relations i jego rola w organizacji Tekst obowiązkowy: K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), Rozdział 1 podrozdział 1, s. 17-63, oraz 197-241. (testy dostępny w czytelni online Biblioteki UMK) UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH 3. Etapy procesu i techniki public relations Tekst obowiązkowy: K.Wojcik, 2013, Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s. 291-335. 4. Media relations tekst obowiązkowy: B. Czerniawska, Techniki media relations. w: Sztuka Public Relations. Warszawa. 5. Internal Communication 6. CSR w Public Relations 7. Ocena efektywności działań public relations https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 8. Etyczne Public Relations tekst obowiązkowy: K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s.112-131 9. Warsztaty: zadanie grupowe (Test z wiedzy teoretycznej) 10. Warsztaty: zadanie grupowe 11. Warsztaty: zadanie grupowe 12. Warsztaty: zadanie grupowe 13.. Prezentacja Strategii PR 14.. Prezentacja Strategii PR 15. Case końcowy |
|
Uwagi: |
Zasady zaliczenia przedmiotu: 1. Obecność na spotkaniach limit: 2. Przy trzeciej nieobecności obniżam ocenę o pół. 4 nieobecność uniemożliwia zaliczenie zajęć. 2. Test z pojęć branżowych i test z wiedzy teoretycznej 3. Zadania indywidualne na ocenę. 4. Przygotowanie i prezentacja strategii public relations dla wybranych organizacji (projekt zespołowy). Ocena strategii: 1. Zgodność projektu z formalnymi zasadami tworzenia strategii: 0-5 punktów 2. Opracowanie analizy wyjściowej: 0-5 punktów 3. Umiejętność sformułowania celów programu PR: 0-5 punktów 4. Ocena zbieżności celów taktycznych i strategicznych z grupami docelowymi: 0-5 punktów 5. Ocena zbieżności działań taktycznych z celami projektu: 0-5 6. Ocena części kreatywnej (w zależności od tego na ile pomysł wpisywał się w realizację celu, na ile był realny i oryginalny): 0-5 punktów 7. Redakcyjne opracowanie strategii: 0-5 punktów 8. Sposób prezentacji: 0-5 punktów Bilnas końcowy: 40 – 32 bdb, 31-30 db+, 29-25 db, 24-22 dst+, 21-15 dst, poniżej 15 projekt niezaliczony. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-19 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Kurs ma na celu zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanym z zarządzaniem reputacją różnego typu organizacji z wykorzystaniem narzędzi public relations. W toku zajęć studentki i studenci poznają obszary, w których można wdrażań rozwiązania z zakresu PR, poznają strukturę i zasady budowania strategii komunikacyjnych. Zajęcia realizowane są w formie stacjonarnej. |
|
Pełny opis: |
1. Zajęcia organizacyjne • zasady zaliczenia • omówienie głównych celów kursu i sposobu ich osiągnięcia • omówienie formy prowadzenia kursu 2. Public relations i jego rola w organizacji Tekst obowiązkowy: K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), Rozdział 1 podrozdział 1, s. 17-63, oraz 197-241. (testy dostępny w czytelni online Biblioteki UMK) UWAGA! WEJŚCIÓWKA Z POJĘĆ BRANŻOWYCH 3. Etapy procesu i techniki public relations Tekst obowiązkowy: K.Wojcik, 2013, Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s. 291-335. 4. Media relations tekst obowiązkowy: B. Czerniawska, Techniki media relations. w: Sztuka Public Relations. Warszawa. 5. Internal Communication 6. CSR w Public Relations 7. Ocena efektywności działań public relations https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 8. Etyczne Public Relations tekst obowiązkowy: K.Wojcik (2013) Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa: Wolters Kluwer Polska (lub starsze wydania), s.112-131 9. Warsztaty: zadanie grupowe (Test z wiedzy teoretycznej) 10. Warsztaty: zadanie grupowe 11. Warsztaty: zadanie grupowe 12. Warsztaty: zadanie grupowe 13.. Prezentacja Strategii PR 14.. Prezentacja Strategii PR 15. Case końcowy |
|
Uwagi: |
Zasady zaliczenia przedmiotu: 1. Obecność na spotkaniach limit: 2. Przy trzeciej nieobecności obniżam ocenę o pół. 4 nieobecność uniemożliwia zaliczenie zajęć. 2. Test z pojęć branżowych i test z wiedzy teoretycznej 3. Zadania indywidualne na ocenę. 4. Przygotowanie i prezentacja strategii public relations dla wybranych organizacji (projekt zespołowy). Ocena strategii: 1. Zgodność projektu z formalnymi zasadami tworzenia strategii: 0-5 punktów 2. Opracowanie analizy wyjściowej: 0-5 punktów 3. Umiejętność sformułowania celów programu PR: 0-5 punktów 4. Ocena zbieżności celów taktycznych i strategicznych z grupami docelowymi: 0-5 punktów 5. Ocena zbieżności działań taktycznych z celami projektu: 0-5 6. Ocena części kreatywnej (w zależności od tego na ile pomysł wpisywał się w realizację celu, na ile był realny i oryginalny): 0-5 punktów 7. Redakcyjne opracowanie strategii: 0-5 punktów 8. Sposób prezentacji: 0-5 punktów Bilnas końcowy: 40 – 32 bdb, 31-30 db+, 29-25 db, 24-22 dst+, 21-15 dst, poniżej 15 projekt niezaliczony. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.