Public relations w internecie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2401-D-S2-1-BPR-PRI |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0388) Interdyscyplinarne programy i kwalifikacje związane z naukami społecznymi, dziennikarstwem i informacją
|
Nazwa przedmiotu: | Public relations w internecie |
Jednostka: | Instytut Badań Informacji i Komunikacji |
Grupy: |
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna I rok s2- specjalności |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Pełny opis: |
1. Zajęcia organizacyjne 2. Public Relations główne założenia • Prezentacja wprowadzająca zagadnienie • Tekst obowiązkowy: Wojcik K. (2014). Wszystko co chciałabym wiedzieć i public relations i nie boję się zapytać – dylematy PR, „Studia Ekonomiczne” nr 185, 17-36. 3. Działanie komunikacyjne w Internecie: specyfika • Tekst obowiązkowy: Miotk A. 2016. Nowy PR: Jak Internet zmienił Public Relations. 4. Social media i storytelling Tekst obowiązkowy: Fog. K. i in. Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie. s. 43-55. • Materiały dodatkowe: https://prowly.com/magazine/jak-opowiadac-historie-na-insta-facebook-stories-rozmawiamy-z-outride-rs/, https://prowly.com/magazine/jak-w-erze-digital-znalezc-droge-do-klienta-nietypowe-formy-narracji/, 5. E-PR w kryzysie i social media policy • Materiały dodatkowe: https://marketerplus.pl/teksty/cykle/10-przykazan-skuteczne-zarzadzanie-sytuacja-kryzysowa/, https://smartcreation.pl/blog/kryzysy-w-social-media-podsumowanie-2018/ http://blog.hirerabbit.com/5-terrific-examples-of-company-social-media-policies/ 6. Mierzenie skuteczności działań e-PR i monitoring Internetu • Materiały dodatkowe: https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 7. Trendy i ich wpływ na komunikację 8. Influenserzy i PR. 9.Rozwijanie kompetencji PR– zadanie kampania społeczna 10. Rozwijanie Kompetencji PR– zadanie kampania społeczna 11. Rozwijanie Kompetencji PR– zadanie kampania edukacyjna 12. Rozwijanie kompetencji PR – zadanie kampania CSR 13. Prezentacja strategii 14. Prezentacja strategii 15. Test końcowy - case study |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Celem kursu jest zapoznanie studentów z zagadnienia związanych z public relations i realizacją komunikacji z wykorzystaniem nowych technologii. W ramach kursu omawiana będzie specyfika komunikacji online, szanse i zagrożenia jakie daje Internet jeśli chodzi o zarządzanie komunikacją korporacyjną. Zajęcia realizowane są w formie stacjonarnej. |
|
Pełny opis: |
1. Zajęcia organizacyjne 2. Public Relations główne założenia • Prezentacja wprowadzająca zagadnienie • Tekst obowiązkowy: Wojcik K. (2014). Wszystko co chciałabym wiedzieć i public relations i nie boję się zapytać – dylematy PR, „Studia Ekonomiczne” nr 185, 17-36. 3. Działanie komunikacyjne w Internecie: specyfika • Tekst obowiązkowy: Miotk A. 2016. Nowy PR: Jak Internet zmienił Public Relations. 4. Social media i storytelling Tekst obowiązkowy: Fog. K. i in. Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie. s. 43-55. • Materiały dodatkowe: https://prowly.com/magazine/jak-opowiadac-historie-na-insta-facebook-stories-rozmawiamy-z-outride-rs/, https://prowly.com/magazine/jak-w-erze-digital-znalezc-droge-do-klienta-nietypowe-formy-narracji/, 5. E-PR w kryzysie i social media policy • Materiały dodatkowe: https://marketerplus.pl/teksty/cykle/10-przykazan-skuteczne-zarzadzanie-sytuacja-kryzysowa/, https://smartcreation.pl/blog/kryzysy-w-social-media-podsumowanie-2018/ http://blog.hirerabbit.com/5-terrific-examples-of-company-social-media-policies/ 6. Mierzenie skuteczności działań e-PR i monitoring Internetu • Materiały dodatkowe: https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 7. Trendy i ich wpływ na komunikację 8. Blogosfera w Polsce – zadanie analityczne 9. case study – zadanie kampania społeczna 10. case study – zadanie kampania społeczna 11. case study – zadanie kampania edukacyjna 12. case study – zadanie kampania CSR 13. Prezentacja strategii 14. Prezentacja strategii 15. Test końcowy - case study |
|
Uwagi: |
Podstawą zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach wykonywanie grupowych, realizacja projektu zespołowego oraz zaliczeniu indywidualnego casu końcowego na moodlu. Limit nieobecności łącznie: 3. W przypadku czwartej nieobecności obniżam ocenę. 5 nieobecności powoduje niezaliczenie kursu. UWAGA! Można i NALEŻY odrabiać tylko nieobecności spowodowane kwarantanną. Zajęć na których uczestnik nie był obecny w ramach limitu nie trzeba odrabiać. Nie ma również możliwości odrabiania zaległości po przekroczeniu limitu nieobecności. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Celem kursu jest zapoznanie studentów z zagadnienia związanych z public relations i realizacją komunikacji z wykorzystaniem nowych technologii. W ramach kursu omawiana będzie specyfika komunikacji online, szanse i zagrożenia jakie daje Internet jeśli chodzi o zarządzanie komunikacją korporacyjną. Zajęcia realizowane są w formie stacjonarnej. |
|
Pełny opis: |
1. Zajęcia organizacyjne 2. Public Relations główne założenia • Prezentacja wprowadzająca zagadnienie • Tekst obowiązkowy: Wojcik K. (2014). Wszystko co chciałabym wiedzieć i public relations i nie boję się zapytać – dylematy PR, „Studia Ekonomiczne” nr 185, 17-36. 3. Działanie komunikacyjne w Internecie: specyfika • Tekst obowiązkowy: Miotk A. 2016. Nowy PR: Jak Internet zmienił Public Relations. 4. Social media i storytelling Tekst obowiązkowy: Fog. K. i in. Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie. s. 43-55. • Materiały dodatkowe: https://prowly.com/magazine/jak-opowiadac-historie-na-insta-facebook-stories-rozmawiamy-z-outride-rs/, https://prowly.com/magazine/jak-w-erze-digital-znalezc-droge-do-klienta-nietypowe-formy-narracji/, 5. E-PR w kryzysie i social media policy • Materiały dodatkowe: https://marketerplus.pl/teksty/cykle/10-przykazan-skuteczne-zarzadzanie-sytuacja-kryzysowa/, https://smartcreation.pl/blog/kryzysy-w-social-media-podsumowanie-2018/ http://blog.hirerabbit.com/5-terrific-examples-of-company-social-media-policies/ 6. Mierzenie skuteczności działań e-PR i monitoring Internetu • Materiały dodatkowe: https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 7. Trendy i ich wpływ na komunikację 8. Blogosfera w Polsce – zadanie analityczne 9. case study – zadanie kampania społeczna 10. case study – zadanie kampania społeczna 11. case study – zadanie kampania edukacyjna 12. case study – zadanie kampania CSR 13. Prezentacja strategii 14. Prezentacja strategii 15. Test końcowy - case study |
|
Uwagi: |
Podstawą zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach wykonywanie grupowych, realizacja projektu zespołowego oraz zaliczeniu indywidualnego casu końcowego na moodlu. Limit nieobecności łącznie: 2. W przypadku trzeciej nieobecności obniżam ocenę. 4 nieobecności powoduje niezaliczenie kursu. Nie ma również możliwości odrabiania zaległości po przekroczeniu limitu nieobecności. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-19 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Prowadzący grup: | Barbara Brodzińska-Mirowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Celem kursu jest zapoznanie studentów z zagadnienia związanych z public relations i realizacją komunikacji z wykorzystaniem nowych technologii. W ramach kursu omawiana będzie specyfika komunikacji online, szanse i zagrożenia jakie daje Internet jeśli chodzi o zarządzanie komunikacją korporacyjną. Zajęcia realizowane są w formie stacjonarnej. |
|
Pełny opis: |
1. Zajęcia organizacyjne 2. Public Relations główne założenia • Prezentacja wprowadzająca zagadnienie • Tekst obowiązkowy: Wojcik K. (2014). Wszystko co chciałabym wiedzieć i public relations i nie boję się zapytać – dylematy PR, „Studia Ekonomiczne” nr 185, 17-36. 3. Działanie komunikacyjne w Internecie: specyfika • Tekst obowiązkowy: Miotk A. 2016. Nowy PR: Jak Internet zmienił Public Relations. 4. Social media i storytelling Tekst obowiązkowy: Fog. K. i in. Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie. s. 43-55. • Materiały dodatkowe: https://prowly.com/magazine/jak-opowiadac-historie-na-insta-facebook-stories-rozmawiamy-z-outride-rs/, https://prowly.com/magazine/jak-w-erze-digital-znalezc-droge-do-klienta-nietypowe-formy-narracji/, 5. E-PR w kryzysie i social media policy • Materiały dodatkowe: https://marketerplus.pl/teksty/cykle/10-przykazan-skuteczne-zarzadzanie-sytuacja-kryzysowa/, https://smartcreation.pl/blog/kryzysy-w-social-media-podsumowanie-2018/ http://blog.hirerabbit.com/5-terrific-examples-of-company-social-media-policies/ 6. Mierzenie skuteczności działań e-PR i monitoring Internetu • Materiały dodatkowe: https://annamiotk.pl/pdf/anna_miotk_czy_moge_zmierzyc_efektywnosc_dzialan_pr.pdf 7. Trendy i ich wpływ na komunikację 8. Blogosfera w Polsce – zadanie analityczne 9. case study – zadanie kampania społeczna 10. case study – zadanie kampania społeczna 11. case study – zadanie kampania edukacyjna 12. case study – zadanie kampania CSR 13. Prezentacja strategii 14. Prezentacja strategii 15. Test końcowy - case study |
|
Uwagi: |
Podstawą zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach wykonywanie grupowych, realizacja projektu zespołowego oraz zaliczeniu indywidualnego casu końcowego na moodlu. Limit nieobecności łącznie: 2. W przypadku trzeciej nieobecności obniżam ocenę. 4 nieobecności powoduje niezaliczenie kursu. Nie ma również możliwości odrabiania zaległości po przekroczeniu limitu nieobecności. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.