Seminarium magisterskie - st. stacjonarne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2403-PE-1091-s2 |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0110) Pedagogika
|
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie - st. stacjonarne |
Jednostka: | Wydział Filozofii i Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
10.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Określone przez poszczególne osoby prowadzące |
Całkowity nakład pracy studenta: | Godziny kontaktowe z osobą prowadzącą podczas seminarium - 60 godzin Przygotowanie się do zajęć, studiowanie literatury, przeprowadzanie badań - 60 godzin pisanie pracy - 130 godzin |
Efekty uczenia się - wiedza: | W1: ma pogłębioną wiedzę teoretyczną w zakresie problematyki podejmowanej w pracy magisterskiej W2: ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę na temat metodologii badań pedagogicznych K_W04 |
Efekty uczenia się - umiejętności: | U1: potrafi konstruować pracę pisemną podejmującą problematykę pedagogiczną z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych K_U04 U2: posiada rozwinięte umiejętności badawcze: rozróżnia orientacje w metodologii badań pedagogicznych, formułuje problemy badawcze, dobiera adekwatne metody, techniki i konstruuje narzędzia badawcze; opracowuje, prezentuje i interpretuje wyniki badań, wyciąga wnioski, wskazuje kierunki dalszych badań, w obrębie wybranej subdyscypliny pedagogiki K_U06 |
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne: | K1: ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy w zakresie podejmowanej w pracy problematyki K_K01 K2: jest odpowiedzialny za własne przygotowanie, wytrwale realizuje postawione cele, jest zaangażowany w projektowanie, planowanie i realizację określonych działań związanych z przygotowaniem pracy magisterskiej K_K02, K_04, K_06 |
Metody dydaktyczne: | dyskusja, praca pisemna |
Metody dydaktyczne podające: | - wykład konwersatoryjny |
Metody dydaktyczne poszukujące: | - ćwiczeniowa |
Skrócony opis: |
Celem seminarium jest rozwijanie umiejętności badawczych studentów. |
Pełny opis: |
Celem seminarium jest rozwijanie umiejętności badawczych studentów. W trakcie seminarium studenci uczą się problemowego analizowania literatury przedmiotu, stawiania problemów badawczych i ich rozwiązywania przy użyciu odpowiednio dobranych metod zbierania i analizy danych. Nabywają również umiejętności konstruowania tekstu naukowego zawierającego analizę i interpretację oraz wnioski z prowadzonych badań. |
Literatura: |
Literatura wskazana przez osoby prowadzące poszczególne grupy seminaryjne Literatura samodzielnie wybrana przez studentów pozostająca w związku z problematyką podejmowaną w pracy magisterskiej |
Metody i kryteria oceniania: |
Określone przez osoby prowadzące poszczególne grupy seminaryjne |
Praktyki zawodowe: |
- |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
WT SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
ŚR SEM
CZ SEM
PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Ditta Baczała, Józef Binnebesel, Piotr Błajet, Jacek Błeszyński, Beata Borowska-Beszta, Joanna Falkowska, Jarosław Horowski, Violetta Kopińska, Małgorzata Kowalczyk, Czesław Kustra, Aleksander Nalaskowski, Piotr Petrykowski, Beata Przyborowska, Dorota Siemieniecka, Jacek Szczepkowski, Władysława Szulakiewicz, Agnieszka Wałęga | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.