Seminarium magisterskie 1100-12-F22-0-SemMgr
Rok akademicki 2017/18
Seminarium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium magisterskie 1100-12-F22-0-SemMgr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
Rok akademicki 2017/18 (2017/18)
(zakończony)
Seminarium (SEM), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy i miejsca: |
każda środa, 9:40 - 11:10
(sala nieznana)
każda środa, 11:20 - 12:50
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 11 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Joanna Górka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
- kwestie formalne: 1. S. Urban, W. Ładoński, Jak napisać dobrą pracę magisterską?, Wydawnictwo UE we Wrocławiu, 2010. 2. J. Boć, Jak napisać pracę magisterską?, Wyd. Kolonia Limited, 2006. 3. M. Węglińska, Jak pisać pracę magisterską? - poradnik dla studentów, Wyd. Impuls, Kraków, 2010 - kwestie merytoryczne: dostosowana do danego tematu pracy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie. 2. Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem. 3. Modelowanie i prognozowanie rynków finansowych (procesów stóp zwrotu, indeksów giełdowych, kursów walutowych, stóp procentowych). 4. Zarządzanie ryzykiem rynkowym (przedsiębiorstwa/instytucji finansowej). 5. Analiza procesów makroekonomicznych (inflacji, bezrobocia, wzrostu gospodarczego, inwestycji, PKB). 6. Analiza porównawcza jednostek terytorialnych (np. ocena stanu infrastruktury służby zdrowia, ocena ogólnego poziomu rozwoju, ocena jakości życia w poszczególnych gminach, powiatach, województwach). 7. Propozycje tematów własnych. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
1. Dyskusje, referaty, prezentacje dotyczące zagadnień realizowanych w ramach przygotowywanych prac. 2. Prezentacje wyników badań empirycznych realizowanych w ramach prac - dyskusja na temat wyników i ew. problemów. 3. Referowanie kolejnych rozdziałów prac - dyskusje nad przygotowywanymi rozdziałami. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa - dr hab. J. Górka |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.