Seminarium dyplomowe 1000-I1SEMl
Semestr letni 2018/19
Seminarium,
grupa nr 5
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe 1000-I1SEMl | |||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
Semestr letni 2018/19 (2018/19L)
(zakończony)
Seminarium (SEM), grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | |||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Dariusz Borkowski | |||||||||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://docs.unrealengine.com/en-us/Programming | |||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
[1] Joanna Lee, Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych, Helion. [2] Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler, Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier, Helion. [3] William Sherif, Stephen Whittle, Unreal Engine 4 Scripting with C++ Cookbook, 2016. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Seminarium będzie poświęcone programowaniu wirtualnej rzeczywistości z wykorzystaniem silnika unreal engine. Praca inżynierka będzie polegała na przeniesieniu wybranego fragmentu starego miasta w Toruniu do wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja ma powstać z wykorzystaniem silnika unreal engine. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Referaty na temat pisania pracy dyplomowej lub programowania w unreal engine. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie seminarium na podstawie referatu. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
3inz |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.