Dyplomowa pracownia konserwacji malarstwa i rzeźby polichromowanej 1402-DPKM-4L-SJ
Semestr letni 2018/19
Ćwiczenia,
grupa nr 3
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Dyplomowa pracownia konserwacji malarstwa i rzeźby polichromowanej 1402-DPKM-4L-SJ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
Semestr letni 2018/19 (2018/19L)
(zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 8 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Sławomir Kamiński, Dariusz Markowski, Mirosław Wachowiak | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Hermens, Erma, Ouwerkerk, Annemiek, Costaras, Nicola Looking through paintings : the study of painting techniques and materials in support of art historical research Horie, Charles Velson Materials for conservation : organic consolidants adhesives and coatings Hummelen, Ijsbrand, Sillé, Dionne, Zijlmans, Marjan, Modern art: who cares? : an interdisciplinary research project and an international symposium on the conservation of modern and contemporary art |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zakład Konserwacji Malarstwa i Rzeźby Polichromowanej i Konserwacji Sztuki Nowoczesnej prezentują corocznie wykaz obiektów do wyboru dla studentów. Konserwacja i restauracja obiektów sztuki nowoczesnej w tym: współczesne malarstwo olejne współczesne malarstwo akrylowe techniki mieszane/własne malarstwo materii obrazy wielkoformatowe obrazy niewerniksowane zabytki techniki obiekty trójwymiarowe |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
pokaz, wykład konwersacyjny |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Przedmiot zaliczany jest na ocenę na koniec każdego z trzech semestrów cyklu dydaktycznego. Student oceniany jest na podstawie zaangażowania w realizowane prace, jakości ich wykonania, umiejętności stawiania i rozwiązywania napotkanych problemów konserwatorskich i restauratorskich. Ważną składową jest również ocena dokumentacji prac, w zakresie wykonywanym przez poszczególne osoby. Pod uwagę brana jest również obecność na zajęciach. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
kir sj IV rzeźba polichromowana j. angielski |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.