Multimedia w Internecie [1401-MulInt-4L-sm-SJ]
Semestr letni 2018/19
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Multimedia w Internecie [1401-MulInt-4L-sm-SJ] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2018/19 [2018/19L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każda środa, 16:45 - 18:15
sala 5 Wydział Sztuk Pięknych - Instytut Artystyczny (Mickiewicza 121) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 12 |
Limit miejsc: | 16 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Tomasz Wlaźlak |
Literatura: |
Zalecane źródła wiedzy: Podręczniki z zakresu edycji obrazu cyfrowego, grafiki trójwymiarowej, montażu audio i wideo; Katalogi, wydawnictwa i czasopisma z zakresu animacji, multimediów i sztuki współczesnej; Opracowania multimedialne (CD-ROM, DVD) z zakresu sztuki, edukacji, nauki, techniki; Zbiory własne prowadzącego, archiwum prac studentów; |
Zakres tematów: |
Blok 1 - Publikacja w sieci 1. Publikacja w sieci - edycja, zapis, udostępnienie oraz przesyłanie plików różnej wielkości 2. Umieszczenie dowolnej wcześniejszej pracy na Vimeo lub YouTube 3. Zgłoszenie wybranej pracy na konkurs (np. Jednominutówki) Blok 2 - Realizacje 3D 1. Model 3D na stronę www - stworzenie i wyrenderowanie prostego modela w programie Maya 3D 2. Animacja 3D - prosta ćwiczeniowa animacja 3D z wykorzystaniem wirtualnych kamer oraz światła, rendering sceny 3. Kup mnie - reklama produktu. Animacja w programie Maya 3D, bądź postprodukcja w programie Adobe After Effects, gdzie produktem jest stworzony wcześniej model. Blok 3 - Bannery Reklamowe 1. Rodzaje i przykłady bannerów reklamowych 2. Banner Flash - stworzenie banneru reklamującego wybrany produkt 3. Ja w pigułce - stworzenie interaktywnego banneru flash przedstawiającego sylwetkę studenta oraz jego najciekawsze realizacje Blok 4. Klik&Play (Multimedia Fusion) 1. Zapoznanie się z grami typu Klik&Play 2. Scenariusz i koncepcja interaktywnej gry/animacji/ prezentacji artystycznej bądź edukacyjnej 2. Klik&Play - stworzenie prostej gry/animacji/prezentacji |
Metody dydaktyczne: |
jak wyżej |
Metody i kryteria oceniania: |
Wymagania dotyczące zaliczenia: zaliczenie semestru i roku polega na zrealizowaniu przez studenta wyznaczonych mu zadań (K_W02, K_W07, K_U02, K_U03) zaliczenie uwzględnia obecność na zajęciach, czynny udział w czasie trwania ćwiczeń oraz realizowanie poszczególnych zadań (K_K04) zaliczenie polega na dyskusji w czasie pokazu prac, indywidualnym omówieniu poszczególnych prac (K_W01, K_W02, K_W07, K_K08) Kryteria ocen jakość koncepcji i wykonania pracy (K_W02, K_W07, K_U02) biegłe opanowanie warsztatu (K_U06) rozwój artystyczny studenta i umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce (K_W02, K_W07) oryginalność, kreatywność, artyzm (K_U07, K_K04) komunikatywność przekazu, zgodność z treścią zadania (K_U07, K_K08) zaangażowanie w realizowane ćwiczenia (K_K04, K_K08) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.