Praktyczna nauka języka francuskiego: język pisany i leksyka [0707-s1FRHI2Z-PNJFjp]
Semestr zimowy 2018/19
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka francuskiego: język pisany i leksyka [0707-s1FRHI2Z-PNJFjp] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2018/19 [2018/19Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Patrycja Bobowska-Nastarzewska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura spośród: 1. Peyroutet, C., " La pratique de l'expression écrite ", Editions Nathan, Paris 1991 2. Gabay, M., " Guide de l'expression écrite ", Larousse, 1991 3. Braud, M., " L'expression écrite et la composition française ", C&D, Kraków 1991 4. Poisson-Quinton, S. "Expression écrite"Niveau1, CLE International 2004 5. Poisson-Quinton, S., Mi,ran R., "Expression écrite"Niveau2, CLE International 2004 6. Mirtin, Ch., " Expression, rédaction, vocabulaire ", Armand Colin, Paris 1993 7. Bqzou V., Schenker J.-Ch., "Vocabulaire en action", CLE International, 2010 8. Morhange-Bégué, C., " 100 exercices. Mieux rédiger. Exemples et corrigés. ", Hatier, Paris 1995 9. Arénilla-Béros, A., " Expression écrite et orale. Améliorez votre style, Tome 1. ", Hatier, Paris 1996 10. Bernet Ch., Rézeau P., On va le dire comme ça. Dictionnaire des expressions quotidiennes, Balland, Paris 2008 11. Braud M., Les difficultés du français. Dictionnaire, C&D, Kraków 1993 12. Charles R., Le vocabulaire français: par la pratique, Nathan, Paris 1995 13. Wilczyńska W., Rabiller B., Słownik pułapek językowych polsko-francuski, Wiedza Powszechna, Warszawa 1995 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Teksty pisane spośród: autoprezentacja, opis osoby, opis zjawiska, streszczenie, list, wstęp do tekstu argumentacyjnego. Leksyka dotycząca m.in. życia codziennego (rodziny, relacji międzyludzkich), sportu, podróży, kuchni, zdrowia. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody: - programowane (z użyciem podręcznika) - podające - praktyczne - aktywizująca |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
- aktywny udział w zajęciach świadczący o znajomości obligatoryjnej literatury przedmiotu i bieżącym przygotowywaniu się do zajęć, - obecność na zajęciach (dozwolone dwie nieusprawiedliwione nieobecności) - pozytywne zaliczenie kolokwiów |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
II rok, lingwistyka stosowana: j. francuski z j. hiszpańskim s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.