Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium licencjackie [2401-K-S1-3L-SEMLI3] Semestr letni 2018/19
Seminarium, grupa nr 7

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium licencjackie [2401-K-S1-3L-SEMLI3]
Zajęcia: Semestr letni 2018/19 [2018/19L] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 7 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: 8
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Bibianna Bałaj
Literatura:

APA Manual VI Wydanie

American Psychological Association. (2010). Publication manual of the American Psychological Association (6th ed.). Washington, DC: Author.

Harasimczuk, J., Cieciuch, J., Bańko, M., Wolański, A. F., Lewicka, M., & Sosnowski, T. (2012). Podstawowe standardy edytorskie naukowych tekstów psychologicznych w języku polskim na podstawie reguł APA. Warszawa: Wydawnictwo Liberilibri.

* podrecznik na podstawie reguł APA dostępny na stronie:

http://www.zarzadzaniepubliczne.pl/download/apa-pl.pdf

* opis raportu z badań:

Francuz, P., Mackiewicz, R. (2005). Liczby nie wiedzą skąd pochodzą. Przewodnik po metodologii i statystyce nie tylko dla psychologów. Lublin: Wydawnictwo KUL.

Zakres tematów:

Główne obszary badawcze: wyobraźnia wizualna w kontekście zapisu i analiz ruchów oczu, rozwój językowy niemowląt i dzieci, orientacja czasowo-przestrzenna, procesy uwagowe, kontrola poznawcza, skaning wzrokowy, przetwarzanie percepcyjne, pamięć.

Aktualne projekty:

* Badania interakcji wzrok-komputer (Gaze Interaction) u niemowląt (LNK w ICNT) i osób z niepełnosprawnością ruchową (we współpracy z fundacją Światło)

* Badania wyobrażeniowej zmiany wielkości obiektów (we współpracy z Magdą Szubielską z KUL).

* Wpływ stanu dezorientacji przestrzennej na schematy ruchów oczu u ekspertów i laików (eksperymenty z wykorzystaniem eyetrackera prowadzone w symulatorze lotu w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej).

Metody dydaktyczne:

* Metody dydaktyczne eksponujące (pokaz, prezentacja)

* Metody aktywizujące – samodzielne opracowanie

wybranego tematu, konstrukcja/ dobór narzędzi i

przeprowadzenie badań

* Metody aktywizujące – praca dyplomowa (raport z badania)

Metody i kryteria oceniania:

ocena pracy dyplomowej (wystawiona przez opiekuna i

recenzenta)

http://www.hum.umk.pl/studenci/informacje-dziekanatu/procedura-ukonczenia-studiow/?fbclid=IwAR33LvR3gJM-QI7jFAuDtdyfl7WZZR0_zy_5QPoeMfnn_4N3wgrLeT_5r4k

Uwagi:

dr Babianna Bałaj

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)