Seminarium magisterskie [1100-12-F21-0-SemMgr]
Semestr letni 2019/20
Seminarium,
grupa nr 9
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [1100-12-F21-0-SemMgr] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/20 [2019/20L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 9 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każda środa, 8:00 - 9:30
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Katarzyna Goldmann | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura zwarta i artykuły dostosowane do danego tematu pracy |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tematyka pracy magisterskiej jest dobrana do zainteresowań i preferencji studenta. Część praktyczna może być oparta na danych finansowych ogólnie dostępnych (GPW, New Conect itp.), badaniu ankietowym czy case study. Tematyka powinna mieścić się w zakresie rachunkowości zarządczej, rachunkowości finansowej, analizy finansowej, zarządzania płynnością finansową, zarządzania rentownością. e-commerce, e-marketingu itp. Poniżej zostały przedstawione ogólne obszary tematyczne: 1. Analiza finansowa: tematy w zakresie wykorzystania analizy finansowej do podejmowania decyzji operacyjnych i/lub strategicznych w przedsiębiorstwie oraz zagadnienia związane z wykorzystaniem danych finansowych przedsiębiorstw w metodach ekonometrycznych 2. Mierniki finansowe i niefinansowe przedsiębiorstw/e-przedsiębiorstw 3. Zarządzanie płynnością finansową - można wybrać np. jeden obszar w zakresie zarządzania kapitałem pracującym/należnościami/zapasami/zobowiązaniami 4. Zarządzanie rentownością - można np. wykorzystać analizę sektorową. 5. Rewizja sprawozdań finansowych 6. Rachunek kosztów (różne rodzaje, wdrażanie, wykorzystanie) 7. Rachunkowość zarządcza (różne aspekty) 8. Controlling (rodzaje, wdrażanie, analiza) 9. Rachunkowość finansowa i rachunkowość podatkowa (różne aspekty), ale również tematyka z zakresu polityki amortyzacyjnej 10. Wycena przedsiębiorstw i e-przedsiębiorstw 11. Tworzenie wartości przedsiębiorstw i e-przedsiębiorstw 12. Tworzenie wartości projektów, serwisów, platform internetowych 13. Wycena, tworzenie marki i zarządzanie marką 14. E-commerce, e-marketing itp 15. Analiza dyskryminacyjna |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Spotkania grupowe seminaryjne dotyczące merytorycznych i formalnych zasad przygotowania pracy. Spotkania indywidualne seminaryjne dotyczące wyboru tematu pracy magisterskiej. Spotkania indywidualne seminaryjne dotyczące pracy nad wybranym tematem pracy magisterskiej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa - dr Katarzyna Goldmann |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.