Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium magisterskie - st. stacjonarne 2403-PE-1091-s2
Rok akademicki 2019/20
Seminarium, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium magisterskie - st. stacjonarne 2403-PE-1091-s2
Zajęcia Rok akademicki 2019/20 (2019/20) (zakończony)
Seminarium (SEM), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy poniedziałek, 8:00 - 9:30
sala 350
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych - Instytut Nauk Pedagogicznych (Lwowska 1) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Józef Binnebesel
Literatura:

Błeszyński J. (2010) Materiały do pracy na seminarium – opracowanie własne.

Brzeziński J. (2000) Badania eksperymentalne w psychologii i pedagogice, WN SCHOLAR, Warszawa

Kwieciński Z. (2006) Słowo wstępne na otwarcie Seminariów Metodologii Pedagogiki, (W:) p.red. D. Kubinowskiego i M. Nowaka Metodologia pedagogiki zorientowana humanistycznie, IMPULS, Kraków

Łobocki M. (2006) Metody i techniki badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków

Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków

Gambarelli G., Łucki Z. (1998) Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorancką, UNIVERSITAS, Kraków

Gnitecki J. (2006) Orientacje metodologiczne we współczesnej pedagogice, (W:) p.red. D. Kubinowskiego i M. Nowaka Metodologia pedagogiki zorientowana humanistycznie, IMPULS, Kraków

Góralski A. p.red. (1994) Metody badań pedagogicznych w zarysie, WSPS, Warszawa

Ferguson G.A., Takane Y. (1997) Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, PWN, Warszawa

Knarzewski K. (2000) Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna, WSiP, Warszawa

Puslecki W. (2001) Model pedagogicznej pracy naukowej, IMPULS, Kraków

Węglińska M. (2005) Jak pisać pracę magisterską? IMPULS, Kraków

Zakres tematów:

Wiedza : zapoznanie z metodami i technikami badawczymi – z możliwościami ich zastosowania w praktyce. Opanowanie podstaw wiedzy o redakcji tekstu i pracy z tekstem naukowym.

Umiejętności: nabycie umiejętności prawidłowej pracy z tekstem i redagowanie tekstu naukowego. Prowadzenie podstawowych badań pedagogicznych. Prowadzenie analizy jakościowej i ilościowej zebranego materiału. Przygotowanie do przedstawienia swojej pracy i obrony jej przed komisją.

Kompetencje: redakcyjne i edytorskie w zakresie pisania prac naukowych i pism administracyjnych.

Metody dydaktyczne:

Wykład, dyskusja, pogadanka, ćwiczenia praktyczne

Uwagi:

pedagogika II rok II stopnia- st. stacj.- dr hab. Józef Binnebesel, prof. UMK

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.