Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium magisterskie - st. stacjonarne [2403-PE-1091-s2] Rok akademicki 2019/20
Seminarium, grupa nr 3

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie - st. stacjonarne [2403-PE-1091-s2]
Zajęcia: Rok akademicki 2019/20 [2019/20] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 9:30 - 11:00
sala 347
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych - Instytut Nauk Pedagogicznych (Lwowska 1) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Jacek Błeszyński
Literatura:

Bereźnicki F. (2015), Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki, psychologii i socjologii, Impuls, Kraków.

Kraków

Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków

Łobocki M., (2006), Metody i techniki badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków.

Pilch T., Bauman T. (2010 lub inne): Zasady badań pedagogicznych, Warszawa

Węglińska M. (2005) Jak pisać pracę magisterską? IMPULS, Kraków

Pozostała literatura zależy od problematyki opracowywanej przez studenta w jego pracy dyplomowej.

Zakres tematów:

Umiejętność sformułowania i pogłębiania kwestii związanych tematu szeroko rozumianej pedagogiki specjalnej w szczególności problematyką osób przewlekle i terminalnie chorych, terapii, profilaktyki i opieki.

Pogłębienie umiejętności zbierania danych ilościowych i jakościowych

Pogłębienie umiejętności analizy danych ilościowych i jakościowych

Praca nad tekstem, oraz prezentacja badań ich wyników i analiz

przygotowanie do przedstawienia pracy i jej obrony przed komisją

Metody dydaktyczne:

seminarium

Metody i kryteria oceniania:

Zgodnie z ustalonym wspólnie terminarzu rozliczenia się z części pracy.

Uwagi:

pedagogika II rok II stopnia- st. stacj.- prof. dr hab. Jacek Błeszyński

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.1.0-4 (2023-02-27)