British literature 2510-f1ENG1S-BL-T
Semestr letni 2019/20
Ćwiczenia,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | British literature 2510-f1ENG1S-BL-T | |||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
Semestr letni 2019/20 (2019/20L)
(zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 21 | |||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 23 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Edyta Lorek-Jezińska | |||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
(tylko po angielsku) 1-2. William Wordsworth, “Lines Composed a Few Miles Above Tintern Abbey,” “Daffodils;” Samuel Taylor Coleridge, “The Rime of the Ancient Mariner,” “Kubla Khan” 3. Percy Bysshe Shelley, “Ode to the West Wind;” John Keats, “Ode On a Grecian Urn”, George Gordon Byron “ Darkness” 4. Charlotte Brontë, Jane Eyre (presentation: Mary Shelley, Frankenstein or the Modern Prometheus) 5. Emily Brontë, Wuthering Heights 6. Alfred Tennyson, In Memoriam (54), “Crossing the Bar,” Robert Browning, “My Last Duchess,” Dante Gabriel Rossetti, “The Blessed Damozel” Christina Rossetti, “When I am Dead, My Dearest” 7. Thomas Hardy, Tess of the D’Urbervilles (presentation: Charles Dickens, Great Expectations) 8. Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray 9. Joseph Conrad, Heart of Darkness (presentation: Herbert George Wells, The Time Machine) 10. Wilfred Owen, “Arms and the Boy”/”Futility”; Fragment: I Saw His Round Mouth’s Crimson,” “Anthem for Doomed Youth;” Isaac Rosenberg, “Returning, We Hear the Larks;” Edward Thomas, “Liberty,” “The Owl” 11. James Joyce, A Portrait of the Artist as a Young Man; Dubliners (one story: “The Boarding House”/”Eveline”) 12. Virginia Woolf, To the Lighthouse, “The Legacy” 13. D.H. Lawrence, “The Rocking-Horse Winner”; Aldous Huxley, Brave New World 14. William Butler Yeats, “Sailing to Byzantium;” Thomas Stearns Eliot, “The Love Song of J. Alfred Prufrock”/ “The Waste Land” (fragments) |
|||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
(tylko po angielsku) Assessment methods: Final test– W1, W2, U4, Presentation – W1, U1, U2, K1 Participation in discussion; assignment – W1, U1, U3, U4, K1. Assessment criteria: The final mark consists of: Final test – 50% of the final grade Presentation – 20% of the final grade Participation in discussion, Moodle assignments - 30% of the final grade |
|||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
I rok, filologia angielska s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.