Media, film, literature [2510-f2ENG1W-MFL]
Semestr zimowy 2019/20
Laboratorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Media, film, literature [2510-f2ENG1W-MFL] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2019/20 [2019/20Z]
(zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Katarzyna Więckowska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://moodle.umk.pl/WF/course/view.php?id=344 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
(tylko po angielsku) Selected readings: Christopher Eklund, “Comics studies” (2006) Leo Eubank and Marshall Cohen (eds.), Film Theory and Criticism: Introductory Readings. (2004) (frag.) Jon Dovey and Helen W. Kennedy, Game Cultures (2006) (frag.) Henry Jenkins, Convergence Culture (2006) (frag.) Henry Jenkins, “Game Design as Narrative Architecture” (2004) Robert Joustra and Alissa Wilkinson, How to Survive the Apocalypse: Zombies, Cylons, Faith, and Politics at the End of the World (2016) (fragments) Alan Kirby, Digimodernism: How New Technologies Dismantle the Postmodern and Reconfigure Our Culture (2011). (fragments) Jason Mittell, “Strategies of Storytelling on Transmedia Television” (2014) Noah Wardrip-Fruin and Pat Harrigan, First Person: New Media as Story, Performance, and Game (frag.) Slavoj Žižek, “Welcome to the Desert of the Real” (2004) A selection of media texts (films, games, social media) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
(tylko po angielsku) - Transmedia storytelling - Film, game and social media studies - Fandom - Digital cultures (digimodernism) - Post-apocalyptic narratives - Superheroes in comics and films |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
(tylko po angielsku) Expository teaching methods: participatory lecture, problem-based lecture Exploratory teaching methods: seminar, project work Online teaching methods: content-presentation-oriented methods, exchange and discussion methods |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
(tylko po angielsku) Assessment methods: - continuous assessment (active participation in class) (20%) - test (50%) - in-class presentations (30%) Assessment of knowledge (W1): 1.Graded final test Assessment of skills (U1, U2, U3, U4): 1. Oral assignments in class 2. Oral assignments at home |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
I rok, filologia angielska s2 - zajęcia do wyboru |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.