Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Media, film, literature [2510-f2ENG1W-MFL] Semestr zimowy 2019/20
Laboratorium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Media, film, literature [2510-f2ENG1W-MFL]
Zajęcia: Semestr zimowy 2019/20 [2019/20Z] (zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 11:30 - 13:00
sala AB 3.11
Collegium Humanisticum jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 26
Limit miejsc: 28
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Anna Branach-Kallas
Literatura: (tylko po angielsku)

Selected:

Jeffrey C. Alexander “Toward a Theory of Cultural Trauma” (frag.)

Benedict Anderson "Imagined Communities" (frag.)

Paul Connerton "How Societies Remember" (frag.)

Jenny Edkins "Trauma and the Memory of Politics" (frag.)

Maurice Hallbwachs "On Collective Memory" (frag.)

Anne Whitehead "Memory" (frag.),

Rupert Brooke "The Soldier", "Peace"

John McCrae "In Flanders Fields"

Wilfred Owen "Dulce et Decorum Est"

Isaac Rosenberg "Break of Day in the Trenches"

Siegfried Sassoon "Absolution, Counter-Attack", "The General", "Does it Matter?" "Suicide in the Trenches"

Pat Barker "Regeneration" (frag.)

Mary Borden "The Forbidden Zone" (frag.);

Ford Madox Ford "No More Parades" (frag.)

Charles Yale Harrison "Generals Die in Bed" (frag.)

Frances Itani “Deafening”, "Tell" (frag.)

William March "Company K" (frag.)

Louisa Young "My Dear, I Wanted to Tell You" (frag.)

Zakres tematów: (tylko po angielsku)

- memory / remembrance / heritage / commemoration

- individual and cultural trauma

- commemorating WWI

- WWI poetry

- WWI fiction

- reinterpreting the heritage of WWI

Metody dydaktyczne: (tylko po angielsku)

Expository teaching methods: description, discussion, participatory lecture

Exploratory teaching methods: brainstorming, seminar

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Assessment methods:

- Continuous assessment (active participation in class) (40%)

- test (60%)

Assessment of knowledge (W1):

1.Graded final test

Assessment of skills (U1, U2, U3, U4):

1. Oral assignments in class

2. Oral assignments at home

Assessment of social competences (K1, K2):

1. Graded participation and in-class task completion

Assessment criteria:

fail- (59%)

satisfactory- (60-69%)

satisfactory plus- (70-75%)

good - (76-85%)

good plus- (86-90%)

very good- (91-100%)

Uwagi:

I rok, filologia angielska s2 - zajęcia do wyboru

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-7 (2025-03-24)