Media, film, theatre 2510-f2ENG1S-MFT
Semestr letni 2019/20
Laboratorium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Media, film, theatre 2510-f2ENG1S-MFT | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
Semestr letni 2019/20 (2019/20L)
(zakończony)
Laboratorium (LAB), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 28 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 27 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Edyta Lorek-Jezińska | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
(tylko po angielsku) Barba, Eugenio. 1995. The Paper Canoe: A Guide to Theatre Anthropology. London: Routledge. Brook, Peter. 1990 (1968). The Empty Space. London: Penguin. Campbell, Patrick, ed. 1996. Analysing Performance: A Critical Reader. Manchester: Manchester University Press. Esslin, Martin. 1988. The Field of Drama. London: Methuen. Ferris, Lesley, ed. 1993. Crossing the Stage: Controversies on Cross-dressing. London: Routledge. Huxley, Michael, and Noel Witts, eds. 1996. The Twentieth Century Performance Reader. London: Routledge. Kershaw, Baz. 1992. The Politics of Performance: Radical Theatre as Cultural Intervention. London. Routledge. Lehmann, Hans-Thies. 2006. Postdramatic Theatre. London: Routledge. Schechner, Richard. 1994 (1973). Environmental Theater. New York: Applause. Shank, Theodore, ed. 1996. Contemporary British Theatre. London: Macmillan. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
(tylko po angielsku) - Introduction - Semiotics of theatre - The Empty Space - Theatre anthropology - Environmental theatre - Postdramatic theatre - Contemporary British theatre - Theatre institutions - Minorities theatres - American experimental theatre - Performance art in America - Feminist theatre - In-yer-face theatre |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
(tylko po angielsku) seminar case study presentation project |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
(tylko po angielsku) Assessment methods: - presentation W1, W2, U1, U2, U3, U4, - mini-presentation W1, W2, U1, U3, U4 - active participation in discussion W1, W2, U1, U2, U3, U4 - test W1, W2, U3, U4 Assessment criteria: The final mark consists of the assessment of: - the presentation (30% of the final grade) - participation (Moodle assignments) (30% of the final grade) - mini-presentation (10% of the final grade) - essay (30% of the final grade) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
I rok, filologia angielska s2 - zajęcia do wyboru |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.