Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Teorie komunikacji i mediów 2401-D-S2-1-TKiM
Semestr zimowy 2019/20
Ćwiczenia, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Teorie komunikacji i mediów 2401-D-S2-1-TKiM
Zajęcia Semestr zimowy 2019/20 (2019/20Z) (zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy czwartek, 9:45 - 11:15
sala 115
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych (Collegium Minus) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 22
Limit miejsc: 21
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Marcin Lisiecki
Literatura:

Baran Stanley, J., Davis Dennis, K. 2007. Teorie komunikowania masowego. Kraków: WUJ, s. 3-44.

Baran Stanley, J., Davis Dennis, K. 2007. Teorie komunikowania masowego. Kraków: WUJ, s. 259-296.

Baran Stanley, J., Davis Dennis, K. 2007. Teorie komunikowania masowego. Kraków: WUJ, s. 297-341.

Zuber Marcelina. 1999. Komunikowanie międzykulturowe. W: Studia z teorii komunikowania masowego. Bogusława Dobek-Ostrowska. Wrocław: UWr, s. 24-41.

Wiszniowski Robert. 1999. Reklama polityczna a komunikowanie asowe. W: Studia z teorii komunikowania masowego. Bogusława Dobek-Ostrowska. Wrocław: UWr, s. 82-109.

Dayan Daniel, Katz Elihu. 2008. Wydarzenia medialne. Historia transmitowania na żywo. Warszawa: Muza, s. 39-106.

Bourdieu Pierre. 2009. O telewizji. Panowanie dziennikarstwa. Warszawa: PWN, s. 37-101.

Szymczak Włodzimierz. 1999. Kino jako medium masowe. W: Studia z teorii komunikowania masowego. Bogusława Dobek-Ostrowska. Wrocław: UWr, s. 44-60.

Zakres tematów:

1. Zajęcia wstępne

2. Przegląd paradygmatów i teorii komunikacji i mediów

3. Krytyczne teorie komunikacji

4. Teorie publiczności

5. Komunikacja międzykulturowa

6. Reklama w kontekście komunikacji i mediów

7. Wydarzenia medialne

8. Panowanie dziennikarstwa

9. Kino w kontekście komunikacji i mediów

10. Podsumowanie kursu

Metody dydaktyczne:

Praca w grupie;

Analiza materiałów źródłowych;

Krytyczna analiza tekstów teoretycznych;

Krytyczna analiza materiałów multimedialnych.

Metody i kryteria oceniania:

Studenci oceniani będą za samodzielną pracę nad materiałami źródłowymi, tekstami teoretyków oraz materiałami multimedialnymi.

Uwagi:

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna I rok s2

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.