Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Marketing współczesnych mediów [2405-M-3-MWM-CW-S1] Semestr zimowy 2019/20
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Marketing współczesnych mediów [2405-M-3-MWM-CW-S1]
Zajęcia: Semestr zimowy 2019/20 [2019/20Z] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 11:30 - 13:00
sala 001
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych (Collegium Minus) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 34
Limit miejsc: 40
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Łukasz Wojtkowski
Literatura:

Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books.

Buschow, Christopher. 2017. Czy medialne startupy mogą uratować dziennikarstwo? EJO Obsevatory.

http://pl.ejo-online.eu/ekonomika-mediow/czy-medialne-startupy-moga-uratowac-dziennikarstwo

Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics.

Hess Thomas. 2014. What is a media company? A Reconceptualization for the Online World. International Journal on Media Management, 16(1), 3-8.

Kalogeropoulos Antonis, Newman Nik. 2017. Digital News Project 2017. ‘I Saw the News on Facebook’. Brand Attribution when Accessing News from Distributed Environments. Oxford: Reuters Institute.

Newman Nic et al. 2017. Reuters Institute Digital News Report 2017. Oxford: Reuters Institute.

Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS.

Pickard Robert. 2009. Changing business models of online content services: Their implications for multimedia and other content producers. International Journal on Media Management, 2(2), 60-68.

Thorson, T., Karaliova, T., Shoenberger, H., Kim, E., & Fidler, R. (2015). News use of mobile media: A contingency view. Mobile Media & Communication, 3(2), 160-178.

Vishwanath, A., & Chen, H. (2006). Technology clusters: Using multidimensional scaling to evaluate and structure technology clusters. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 57(11), 1451-1460.

Zakres tematów:

1. Intro

2. Podstawowe kategorie marketingu medialnego

3. Lojalność marki medialnej

4. Startegia marki medialnej

5. Kreatywność

6. Mockup

7-12. Przygotowanie projektu

13-15. Prezentacja i dyskusja projektów + podsumowanie kursu

Metody dydaktyczne:

case studies, dyskusja, prezentacje multimedialne, projekty, e-lerning

Metody i kryteria oceniania:

Zasady gry

1. Obecność na zajęciach jest obowiązkiem każdego z Państwa. Niezależnie od powodu dopuszczam dwie nieobecności. Trzecią nieobecność należy niezwłocznie odrobić. Czwarta nieobecność oznacza niezaliczenie kursu!

2. Na zajęciach stawiacie się Państwo przygotowani, czyli z przeczytanymi tekstami i gotowi do rozmowy. Nie oczekuję, że od razu zrozumiecie każdy zadany tekst. Ważniejsza jest próba zrozumienia, której od Państwa wymagam. Jeśli tekst okaże się nad wyraz trudny, w trakcie zajęć przewrócimy go do góry nogami, aby stał się bardziej przystępny.

3. Na zajęciach nie podnosimy ręki, kiedy chcemy coś powiedzieć. Możecie Państwo zabierać głos, kiedy macie coś wartościowego do powiedzenia. Nie mówimy jeden przez drugiego, nie przekrzykujemy się, i szanujemy opinie innych dyskutantów.

4. Na zajęciach nie korzystamy z telefonów komórkowych, tabletów, komputerów w celach innych niż te związane z zajęciami.

5. Proszę się nie tłumaczyć z nieprzygotowania, niewykonania zadań, nieprzychodzenia na zajęcia.

6. Poza zajęciami jestem do Państwa dyspozycji w trakcie dyżurów. W razie potrzeby można się ze mną kontaktować również mailowo (wojtkowski@umk.pl).

Na ocenę ostateczną składają się trzy składniki:

1. Aktywność (20 punktów): aktywne uczestnictwo w zajęciach, czyli zabieranie głosu w dyskusji i rozwiązywanie case studies.

2. Projekt (20 punktów): przygotowanie strategii marki medialnej.

Punktacja:

Do 50% – 2

Od 51% – 3

Od 61% – 3,5

Od 71% – 4

Od 81% – 4,5

Od 91% – 5

Uwagi:

medioznawstwo (s1) - III rok

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)