Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium licencjackie [2502-s1LPC3Z-SEM] Semestr zimowy 2020/21
Seminarium, grupa nr 4

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium licencjackie [2502-s1LPC3Z-SEM]
Zajęcia: Semestr zimowy 2020/21 [2020/21Z] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 4 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 15:00 - 16:30
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 5
Limit miejsc: 4
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Maciej Wróblewski
Literatura:

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Marketing 4.0: era cyfrowa, przekład Dorota Gasper, Warszawa 2014.

Maciej Dutko, Copywriting internetowy, Warszawa 2010.

Paul Levinson, Nowe nowe Media, przekład Maria Zawadzka, Kraków, 2010.

Zakres tematów:

Praca licencjacka ma charakter praktyczny, to znaczy, słuchacz seminarium realizuje własny projekt (np. prowadzenie firmowego blogu, fanpage'a czy Twittera, strony internetowej etc.) w porozumieniu z dowolnie wybraną firmą. W części teoretycznej przedstawione powinny być główne założenia projektu i stan badań na określony temat (np. nowe media, cyberprzestrzeń). W części praktycznej zaś powinien znaleźć się szczegółowy opis działań w ramach projektu.

1. Zarządzanie treścią w środowisku cyfrowym a marketing 4.0.

2. Blog, Facebook, Twitter i inne aplikacje social media a proces zarządzania konsumpcją.

3. Nieszablonowe wykorzystanie środowiska cyfrowego w celach komercyjnych i niekomercyjnych.

Metody dydaktyczne:

Zajęcia odbywać się będą on-line za pomocą aplikacji Microsoft Teams. W ciągu semestru każdy ze słuchaczy seminarium będzie miał możliwość odbycia seminarium w tradycyjnej formie.

Metody i kryteria oceniania:

Warunkiem zaliczenia semestru zimowego jest przedstawienie konspektu pracy licencjackiej.

Uwagi:

M. Wróblewski - III rok, lingwistyka praktyczna i copywriting s1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)