Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Zarządzanie marką [1100-12-K12-ZaMark] Semestr zimowy 2020/21
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Zarządzanie marką [1100-12-K12-ZaMark]
Zajęcia: Semestr zimowy 2020/21 [2020/21Z] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi poniedziałek (nieparzyste), 11:20 - 12:50
sala I
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (Collegium Jana Pawła II) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 23
Limit miejsc: 24
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Barbara Józefowicz
Literatura:

J. Kall, Silna marka. Istota i kreowanie, PWE Warszawa 2001.

M. K. Witek - Hajduk, Zarządzanie marką, Difin, Warszawa 2001.

J. Marconi, Marketing marki, K. E. Liber s.c., Warszawa 2002.

D’Alessandro D.F. ,Kreowanie marki, Wydawnictwo RM, Warszawa 2001.

J. Kall, Jak zbudować silną markę od podstaw, Helion, Gliwce 2006.

Ph. Kotler, Zarządzanie marką w segmencie B2B, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.

H. Pringle, W. Gordon, Zarządzanie marką, Rebis 2008.

Zakres tematów:

Pojęcie marki

Klasyfikacje marek, architektura marek

Struktura marki

Funkcje marki z perspektywy konsumenta

Funkcje marki z perspektywy przedsiębiorstwa-właściciela

Strategie budowanie marki

Siła marki i jej determinanty

Metody dydaktyczne:

Zajęcia interaktywne online za pośrednictwem MS Teams

Metody i kryteria oceniania:

Ocena trafności przedstawionych przykładów oraz adekwatności do omawianych mechanizmów zarządzania marką.

Uwagi:

KiP, II rok I stopień

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)