Zarządzanie marką [1100-12-K12-ZaMark]
Semestr zimowy 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Zarządzanie marką [1100-12-K12-ZaMark] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020/21Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
co drugi poniedziałek (nieparzyste), 11:20 - 12:50
sala I Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (Collegium Jana Pawła II) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 23 |
Limit miejsc: | 24 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Barbara Józefowicz |
Literatura: |
J. Kall, Silna marka. Istota i kreowanie, PWE Warszawa 2001. M. K. Witek - Hajduk, Zarządzanie marką, Difin, Warszawa 2001. J. Marconi, Marketing marki, K. E. Liber s.c., Warszawa 2002. D’Alessandro D.F. ,Kreowanie marki, Wydawnictwo RM, Warszawa 2001. J. Kall, Jak zbudować silną markę od podstaw, Helion, Gliwce 2006. Ph. Kotler, Zarządzanie marką w segmencie B2B, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008. H. Pringle, W. Gordon, Zarządzanie marką, Rebis 2008. |
Zakres tematów: |
Pojęcie marki Klasyfikacje marek, architektura marek Struktura marki Funkcje marki z perspektywy konsumenta Funkcje marki z perspektywy przedsiębiorstwa-właściciela Strategie budowanie marki Siła marki i jej determinanty |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia interaktywne online za pośrednictwem MS Teams |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena trafności przedstawionych przykładów oraz adekwatności do omawianych mechanizmów zarządzania marką. |
Uwagi: |
KiP, II rok I stopień |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.