Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe 1100-12-Z13-0-SemDyp
Rok akademicki 2020/21
Seminarium, grupa nr 12

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium dyplomowe 1100-12-Z13-0-SemDyp
Zajęcia Rok akademicki 2020/21 (2020/21) (w trakcie)
Seminarium (SEM), grupa nr 12 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca:
każda środa, 9:40 - 11:10
(sala nieznana)
każda środa, 14:40 - 16:10
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań:
2021-05-12 14:40 : 16:10 sala
2021-05-19 14:40 : 16:10 sala
2021-05-26 14:40 : 16:10 sala
2021-06-02 14:40 : 16:10 sala
2021-06-09 14:40 : 16:10 sala
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Joanna Petrykowska
Literatura:

Zależnie od zainteresowań uczestników seminarium i zaproponowanych tematów tworzonych prac dyplomowych.

Zakres tematów:

Zapraszam osoby interesujące się marketingiem, zgłębiające wiedzę w tym obszarze, planujące swoją przyszłość w marketingu, mające pomysł na temat pracy wpisujący się w podany poniżej zakres, a jednocześnie akceptujące podane w dalszej części sylabusa warunki zaliczenia (obowiązkowa obecność na spotkaniach, terminowe przygotowanie kompletnego konspektu pracy, przygotowanie zgodnie z ustalonym harmonogramem kolejnych rozdziałów pracy, terminowe złożenie kompletnej pracy, uwzględniającej ustalenia czynione podczas całego cyklu spotkań seminaryjnych).

Tematyka obejmuje m.in.:

Wykorzystanie marketingu w organizacjach non-profit.

Wykorzystanie marketingu w organizacjach w sporcie.

Uwarunkowania marketingu wewnętrznego.

Zastosowanie mediów społecznościach w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa.

Zachowania nabywców.

Specyfika handlu elektronicznego.

Marketing w firmach usługowych.

Kształtowanie strategii promocji w przedsiębiorstwie.

Kształtowanie strategii cenowej w przedsiębiorstwie.

Kształtowanie strategii produktowej w przedsiębiorstwie.

Kształtowanie strategii dystrybucji w przedsiębiorstwie.

Obsługa klienta.

Lojalność i satysfakcja klienta.

Kształtowanie wartości dla klienta.

Metody dydaktyczne:

Dyskusja grupowa, rozmowa indywidualna ze studentem, prezentacje, których celem jest wypracowanie tematu, tez, celu i konspektu pracy, opracowania treści poszczególnych części składowych pracy oraz pomoc w rozwiązywaniu pojawiających się w trakcie pisania problemów.

Metody i kryteria oceniania:

Systematyczny kontakt. Składanie poszczególnych części pracy, zgodnie z ustalonym harmonogramem.

Uwagi:

grupa - dr Joanna Petrykowska

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.