Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe 1100-12-Z13-0-SemDyp
Rok akademicki 2020/21
Seminarium, grupa nr 3

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium dyplomowe 1100-12-Z13-0-SemDyp
Zajęcia Rok akademicki 2020/21 (2020/21) (w trakcie)
Seminarium (SEM), grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca:
każda środa, 9:40 - 11:10
(sala nieznana)
każda środa, 14:40 - 16:10
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań:
2021-05-12 14:40 : 16:10 sala
2021-05-19 14:40 : 16:10 sala
2021-05-26 14:40 : 16:10 sala
2021-06-02 14:40 : 16:10 sala
2021-06-09 14:40 : 16:10 sala
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Barbara Józefowicz
Zakres tematów:

W tym roku zachęcam szczególnie do podjęcia w pracach licencjackich następującej tematyki:

1. Zarządzanie zaufaniem w organizacjach np. sportowych (zaufanie interpersonalne, organizacyjne, w zespole itp.);

2. Angażowanie pracowników do aktywności na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym programy wolontariatu pracowniczego;

Inne propozycje obszarów tematycznych do prac licencjackich:

1. Zachowania ludzi w organizacjach, np:

• zachowania indywidualne i ich determinanty;

• zaufanie i zaangażowanie w pracy;

• zachowania grupowe, relacje w zespole i międzyzespołowe;

• komunikacja wewnętrzna;

• zachowania menedżerów i ich relacje z podwładnymi, przywództwo;

• motywowanie ludzi w organizacjach;

• zarządzanie różnorodnością (diversity & inclusion);

• zarządzanie zmianą itp.

2. Zarządzanie marką, w tym np.:

• proces budowania marki,

• instrumenty komunikacji marki (w tym promocja i reklama),

• employer branding - marka pracodawcy,

• problemy pomiaru marki – miary marketingowe i finansowe oraz rankingi,

• marka w internecie,

• marki globalne, marki narodowe itp.

3. Postawy i zachowania konsumentów:

• postawy i zachowania nabywców,

• lojalność klientów i programy lojalnościowe,

• stosunek konsumentów do reklamy,

• badanie zachowań konsumentów itp.

Mile widziane są również inne tematy związane z nowoczesnym zarządzaniem organizacjami, e-biznesem, marketingiem internetowym, ekonomią współdzielenia, zrównoważonym rozwojem itd.

Metody dydaktyczne:

Dyskusja, pogadanka - za pośrednictwem MS Teams. Kurs na platformie Moodle. Praca z tekstem.

Metody i kryteria oceniania:

Warunkiem zaliczenia jest terminowe wywiązywanie się z kolejnych etapów przygotowania pracy licencjackiej oraz udział w umówionych spotkaniach.

Uwagi:

grupa - dr Barbara Józefowicz

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.