Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr]
Rok akademicki 2020/21
Seminarium,
grupa nr 15
| Przedmiot: | Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zajęcia: |
Rok akademicki 2020/21 [2020/21]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 15 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Terminy i miejsca:
|
każda środa, 9:40 - 11:10
(sala nieznana)
każda środa, 11:15 - 12:00
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Liczba osób w grupie: | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Limit miejsc: | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Prowadzący: | Krzysztof Celuch | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Strona domowa grupy: | https://www.celuchconsulting.com/publikacje | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Literatura: |
https://www.celuchconsulting.com/publikacje |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zakres tematów: |
zmiany i trendy w turystyce biznesowej. zarządzanie i strategie rozwoju polskiego przemysłu spotkań wedle regionów. innowacje i przedsiębiorczość w branży przemysłu spotkań. produktywność i koncentracja przestrzenna sektora turystyki biznesowej. bariery i czynniki sprawcze rozwoju przemysłu spotkań i wydarzeń biznesowych. rynek pracy w sektorze organizacji i zarządzania wydarzeniami. współpraca z branżą spotkań i wydarzeń – aspekt praktyczny oraz perspektywy rozwoju. zagadnienia odrębności: imprezy sportowe, wydarzenia kulturalne, spotkania i wystawy. podróże motywacyjne; systemy motywacji pracowników. marketing miejsc jako narzędzie do pozyskiwania spotkań i wydarzeń biznesowych dla danej destynacji. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Uwagi: |
grupa - dr K. Celuch |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.