Podstawy prezentacji informacji [2401-AI-PPI-11-s1]
Semestr zimowy 2020/21
Laboratorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Podstawy prezentacji informacji [2401-AI-PPI-11-s1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020/21Z]
(zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każda środa, 15:00 - 16:30
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Małgorzata Kowalska-Chrzanowska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Infografika to obraz który łatwo sprzeda trudny temat. Sprawdź jak ją zaprojektować [online]. Dostępny w Internecie: http://projektowaniegraficzne.pl/jak-zaprojektować-infografike/. 2. Kurs DataBloga: Jak zrobić infografikę? Darmowe programy do tworzenia infografik W: DataBlog.pl [online]. Dostępny w Internecie: http://datablog.pl/2014/01/06/jak-zrobić-infografike-darmowe-programy-tworzenia-inforaifik/Mapy myśli i infografiki w nauczaniu. Bli%20v3.0.pdf. 3. Moczkodan R., Jak narzędzia kształtują sposób myślenia? Wady i zalety programów komputerowych służących do wspierania (?) kreatywności, [w:] Informatyka w edukacji. Nauczyciel przewodnik i twórca, pod red. A. M. Kwiatkowskiej, M. M. Sysło, Toruń 2015, s. 139-153. 4. Sadowski M. P., Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu, Gliwice 2008. 5. [Jagoda Jurajczyk], Piktochart – instrukcja W: Biblioteka 2.0 Blog o zmianach w bibliotece szkolnej [online]. 2014. Dostępny w: http://blogiceo.nq.pl/biblioteka20/2014/03/10/piktochart-instrukcja 6. Piotr Kozłowski, Kurs DATABLOGA: Jak zrobić infografikę? Darmowe programy do tworzenia infografik W: Datablog [online]. 2014. Dostępny w: http://datablog.pl/2014/01/06/jak-zrobic-infografike-darmowe-programy-tworzenia-infografik 7. [Katarzyna Żbikowska], Jak zrobić samodzielnie infografikę? W: Mapy Myśli [online]. 2013. Dostępny w: http://mapymysli.com/jak-zrobic-samodzielnie-infografike |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Informacja i sposoby jej przekazywania 2. Streszczenia i abstrakty 3. Infografiki 3. Mapy myśli 4. Raporty 5. Kody QR 5. Prezentacje multimedialne 6. Instrumentarium bibliograficzne |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
prezentacja treści i realizacja zadań online w trybie asynchronicznym na platformie Moodle: https://moodle.umk.pl/WFINS/course/view.php?id=148 prezentacja wybranych treści dydaktycznych i konsultacje online w trybie synchronicznym na platformie Microsoft Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a8dece181604647c6bf70082bbba898ce%40thread.tacv2/conversations?groupId=0c3ba4a7-0352-4f3a-a0a1-201e1d34899d&tenantId=e80a627f-ef94-4aa9-82d6-c7ec9cfca324 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlegają pojedyncze, indywidualnie wykonywane zadania do każdego tematu. Na ocenę końcową z przedmiotu składa się średnia ocen ze wszystkich wykonanych zadań. Ostateczna ocena z zajęć: ocena bdb. – 90% i więcej ocena db.+ – 80% do 89% ocena db. – 70% do 79% ocena dst.+ – 60% do 69% ocena dst. – 50% do 59% ocena ndst. – 49% i poniżej |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Architektura informacji, studia stacjonarne I stopnia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.