Seminarium licencjackie 2513-s1FRHI3Z-SEM
Semestr zimowy 2020/21
Seminarium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium licencjackie 2513-s1FRHI3Z-SEM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
Semestr zimowy 2020/21 (2020/21Z)
(zakończony)
Seminarium (SEM), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: |
każdy wtorek, 13:15 - 14:45
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Paula Reyes Alvarez Bernardez | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
American Psychological Association (2020). Manual de publicaciones de la American Psychological Association. APA. Alonso Raya, Rosario; Castañeda Castro, Alejandro; Martínez Gila, Pablo; Miquel López, Lourdes; Ortega Olivares, Jenaro y Ruiz Campillo, José Plácido (2011). Gramática básica del estudiante de español. Barcelona. Difusión. Badia, A. (2005). Internet y competencias básicas. Aprender a colaborar, a comunicarse, a participar, a aprender. Barcelona. Grao. Monereo, C. (2002). Ser estratégico y autónomo aprendiendo. Barcelona. Graó. Monereo, C. (2014). Enseñar a enseñar en la universidad. Madrid. Octaedro. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
- Metody nauczania języka hiszpańskiego - Strategie nauczania i nauki - Ewaluacja na zajęciach z języka hiszpańskiego - Analiza przypadków krytycznych podczas nauczania - Interpretacja i analiza tekstów hiszpańskojęzycznych - Tematy związane ze zwyczajami i stereotypami kulturowymi - Tematy związane z Lingwistyką Stosowaną |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia stacjonarne: Wykład informacyjno-problemowy; analiza tekstów w grupie i samodzielnie; projekty pisemne; dyskusja. Zajęcia zdalne: Wykład seminaryjny i dyskusja odbędą się przy pomocy platformy online; student będzie przesyłał drogą mailową kolejne części pracy; odbędą się indywidualne konsultacje online w celu omówienia postępów w pisaniu pracy. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zdalnym, wymagane jest systematyczne przesyłanie postępów dokonanych w pracy przez każdego studenta. W pracy muszą być spełnione normy przedstawione na zajęciach teoretycznych, a także muszą być wprowadzone cotygodniowe korekty naniesione indywidualnie do każdej pracy. Dotrzymywanie wyznaczonych terminów i systematyczne przesyłanie pracy jest podstawowym warunkiem zaliczenia kursu. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
P. R. Alvarez Bernardez - III rok, lingwistyka stosowana: j. francuski z j. hiszpańskim s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.