Praktyczna nauka języka francuskiego: Język pisany i leksyka [2513-s1ROM1Z-PNJFJP]
Semestr zimowy 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka francuskiego: Język pisany i leksyka [2513-s1ROM1Z-PNJFJP] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020/21Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 15:00 - 15:45
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Aleksandra Walkiewicz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Bibliografia spośród: R. Eluerd, Exercices de vocabulaire en contexte, Paris 2005. B. Frosztęga, M. Słobodska, Mały słownik tematyczny francusko-polski, Warszawa 1994. R. Mimran, Vocabulaire expliqué du français, Paris 2005. C. Miquel, Vocabulaire progressif du français, Paris 2010. S. Poisson-Quinton, Expression écrite. Niveau1, Paris 2004. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Treści spośród: LEKSYKA: 1. Przedstawianie się 2. Nazwy kontynentów, państw i narodowości 3. Nazwy zawodów 4. Nazwy członków rodziny 5. Wygląd zewnętrzny 6. Cechy charakteru i osobowość JĘZYK PISANY : 1. Przedstawianie się 2. Przedstawianie rodziny 3. Opis wyglądu zewnętrznego członka rodziny 4. Opis cech charakteru członka rodziny |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Podające, poszukujące. W semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021 zajęcia prowadzone w całości w trybie zdalnym (30 godzin) za pośrednictwem platform internetowych (Moodle, Microsoft Teams, BigBlueButton). W wypadku, gdyby zorganizowanie zajęć lub uczestnictwo w nich było niemożliwe z przyczyn technicznych lub losowych, zajęcia zostaną odrobione w trybie asynchronicznym na platformie Moodle. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Metody i kryteria oceniania: 1.Obecność na zajęciach – dopuszczalne 2 nieobecności nieusprawiedliwione. 2. Aktywność na zajęciach. 3. Przygotowanie do zajęć. 4. Zaliczenie 2 testów w semestrze. Oceny : 90-100% - bardzo dobra 80-89% - dobra 60-79% - dostateczna 0-59% - niedostateczna |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
„0+” - I rok, filologia romańska s1, lingwistyka stosowana s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.