Zarządzanie i marketing w fizjoterapii [1800-F2-ZiMwF-N2]
Rok akademicki 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Zarządzanie i marketing w fizjoterapii [1800-F2-ZiMwF-N2] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2020/21 [2020/21]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 31 |
Limit miejsc: | 30 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Żaneta Skinder |
Zakres tematów: |
1. Elementy marketingu-mix. 2. Rodzaje i style kierowania. 3. Konflikty i sposoby ich rozwiązywania. 4. Negocjacje – style i techniki. |
Metody dydaktyczne: |
• kurs e-learningowy na platformie Moodle oraz Microsoft Teams • dyskusja dydaktyczna • debata i burza mózgów • analiza przypadków |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie ćwiczeń (zaliczenie od > 60 %) w postaci: - obecności na zajęciach zdalnych: synchronicznych i asynchronicznych (< 40% nieobecności usprawiedliwionych, nieobecności nieusprawiedliwione należy odrobić w formie uzgodnionej z wykładowcą). - końcowego zaliczenia na platformie Moodle w formie testu wielokrotnego wyboru (max. 25 pytań) obejmującego treści ćwiczeń wg punktacji; W6-W8, U3- U5-U6. Na ocenę końcowa ćwiczeń składają się punkty uzyskane z: testu i oceny ciągłej wg następującej skali: Na ocenę 5,0: 100-98% Na ocenę 4,5: 97-89% Na ocenę 4,0: 88-80% Na ocenę 3,5: 79-71% Na ocenę 3,0: 70-60% Ocena 2,0: poniżej 60% - aktywności na zajęciach - max. 10 pkt.: • ocenie podlega: zaangażowanie w poszukiwaniu rozwiązań problemu, kreatywność, aktywne uczestnictwo w przedstawieniu swoich pomysłów, poszukiwaniu rozwiązań i spostrzeżeń; W1-W8, U2, U3, U5, K1-K3. |
Uwagi: |
1 grupa |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.