Praktyczna nauka języka francuskiego: Struktury i gramatyka praktyczna 2513-s1ROM2L-PNJFS
Semestr letni 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 3
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Praktyczna nauka języka francuskiego: Struktury i gramatyka praktyczna 2513-s1ROM2L-PNJFS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
Semestr letni 2020/21 (2020/21L)
(w trakcie)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy i miejsca: |
każdy wtorek, 13:15 - 14:45
(sala nieznana)
każdy wtorek, 15:00 - 15:45
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzamin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Patrycja Bobowska-Nastarzewska | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Spośród (potrzebne materiały zostaną przesłane studentom przez prowadzącego zajęcia): A. Akyűz et al., Exercices de grammaire en contexte, Paris 2000. A. Akyűz et al., Les 500 exercices de grammaire, Paris 2005. Y. Delatour, Nouvelle Grammaire du Français. Cours de la Civilisation Française de la Sorbonne, Paris 2004 Ch. Descotes-Genon, L’exercisier. L’expression française pour le niveau intermédiaire, Grenoble 1992 M. Gregoire, Grammaire progressive du français. Perfectionnement, 2012. A. Kacprzak, J. Sypnicki, Eléments de grammaire française, Poznan 2000 S. Poisson-Quinton, Grammaire expliquée du français, Paris 2002 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Wybrane zagadnienia spośród: - pronoms personnels - pronoms indéfinis - discours indirect et subjonctif - révision - participe présent/gérondif/adjectif verbal - cause/conséquence - opposition/concession - but |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Eksponujące, poszukujące W cyklu 2020/2021 zajęcia prowadzone są w trybie zdalnym. NAUCZANIE ZDALNE: metody dydaktyczne pozostają takie same, jak dla zajęć tradycyjnych, zmienia się natomiast forma zajęć, które zostaną przeprowadzone za pomocą Microsoft Teams w czasie rzeczywistym. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
1.Obecność na zajęciach – dopuszczalne 2 nieobecności nieusprawiedliwione. 2. Aktywność na zajęciach. 3. Przygotowanie do zajęć. 4. Zaliczenie 2 testów w semestrze. Oceny : 90-100% - bardzo dobra 80-89% - dobra 60-79% - dostateczna 0-59% - niedostateczna NAUCZANIE ZDALNE: Zaliczenie 2 testów pisemnych. Oceny : 90-100% - bardzo dobra 80-89% - dobra 60-79% - dostateczna 0-59% - niedostateczna Aktywność i przygotowanie do zajęć. Zaliczenie na ocenę pozytywną egzaminu końcowego, który odbędzie się w formie zdalnej lub tradycyjnej - stacjonarnie. W przypadku nieobecności na zajęciach, student jest zobowiązany do skontaktowania się z prowadzącym zajęcia i umówienia się na odrobienie zajęć za pośrednictwem dostępnych na UMK narzędzi do zdalnego ich przeprowadzania. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
„Z” - II rok, filologia romańska s1, lingwistyka stosowana s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.