Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowaniaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Praktyczna nauka języka francuskiego: Struktury i gramatyka praktyczna 2513-s1ROM2L-PNJFS
Semestr letni 2020/21
Ćwiczenia, grupa nr 3

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Praktyczna nauka języka francuskiego: Struktury i gramatyka praktyczna 2513-s1ROM2L-PNJFS
Zajęcia Semestr letni 2020/21 (2020/21L) (w trakcie)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca:
każdy wtorek, 13:15 - 14:45
(sala nieznana)
każdy wtorek, 15:00 - 15:45
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań:
2021-04-13 13:15 : 14:45 sala
2021-04-13 15:00 : 15:45 sala
2021-04-20 13:15 : 14:45 sala
2021-04-20 15:00 : 15:45 sala
2021-04-27 13:15 : 14:45 sala
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 7
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Patrycja Bobowska-Nastarzewska
Literatura:

Spośród (potrzebne materiały zostaną przesłane studentom przez prowadzącego zajęcia):

A. Akyűz et al., Exercices de grammaire en contexte, Paris 2000.

A. Akyűz et al., Les 500 exercices de grammaire, Paris 2005.

Y. Delatour, Nouvelle Grammaire du Français. Cours de la Civilisation Française de la Sorbonne, Paris 2004

Ch. Descotes-Genon, L’exercisier. L’expression française pour le niveau intermédiaire, Grenoble 1992

M. Gregoire, Grammaire progressive du français. Perfectionnement, 2012.

A. Kacprzak, J. Sypnicki, Eléments de grammaire française, Poznan 2000

S. Poisson-Quinton, Grammaire expliquée du français, Paris 2002

Zakres tematów:

Wybrane zagadnienia spośród:

- pronoms personnels

- pronoms indéfinis

- discours indirect et subjonctif - révision

- participe présent/gérondif/adjectif verbal

- cause/conséquence

- opposition/concession

- but

Metody dydaktyczne:

Eksponujące, poszukujące

W cyklu 2020/2021 zajęcia prowadzone są w trybie zdalnym.

NAUCZANIE ZDALNE: metody dydaktyczne pozostają takie same, jak dla zajęć tradycyjnych, zmienia się natomiast forma zajęć, które zostaną przeprowadzone za pomocą Microsoft Teams w czasie rzeczywistym.

Metody i kryteria oceniania:

1.Obecność na zajęciach – dopuszczalne 2 nieobecności nieusprawiedliwione.

2. Aktywność na zajęciach.

3. Przygotowanie do zajęć.

4. Zaliczenie 2 testów w semestrze. Oceny :

90-100% - bardzo dobra

80-89% - dobra

60-79% - dostateczna

0-59% - niedostateczna

NAUCZANIE ZDALNE:

Zaliczenie 2 testów pisemnych.

Oceny :

90-100% - bardzo dobra

80-89% - dobra

60-79% - dostateczna

0-59% - niedostateczna

Aktywność i przygotowanie do zajęć.

Zaliczenie na ocenę pozytywną egzaminu końcowego, który odbędzie się w formie zdalnej lub tradycyjnej - stacjonarnie.

W przypadku nieobecności na zajęciach, student jest zobowiązany do skontaktowania się z prowadzącym zajęcia i umówienia się na odrobienie zajęć za pośrednictwem dostępnych na UMK narzędzi do zdalnego ich przeprowadzania.

Uwagi:

„Z” - II rok, filologia romańska s1, lingwistyka stosowana s1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.