Psychologia Reklamy [1401-PRE-4L-DM]
Semestr letni 2020/21
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Psychologia Reklamy [1401-PRE-4L-DM] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/21 [2020/21L]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 18:30 - 19:15
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie lub ocena | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Marcin Jaworski | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Bernstein, D. (2005). Billboard!. Reklama otwartej przestrzeni. Warszawa: PWN. Cialdini R., (2009). Wywieranie wpływu na ludzi, Gdańsk:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Dobek-Ostrowska B. (2004). Podstawy komunikowania społecznego,Wrocław: Wydawnictwo Astrum Doliński, D. (1998). Psychologia reklamy. Wrocław: Agencja Reklamowa Aida s.c. Doliński D., (2005). Techniki wpływu społecznego, Warszawa: Scholar Doliński, D. (2003). Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Falkowski, A., Tyszka, T. (2001). Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Goban-Klas T., (1999). Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia telewizji i Internetu, Warszawa – Kraków: Wydawnictwo Naukowe PWN Hamman W., Gut J., (2004). Handlowanie to gra, Warszawa: Kontakt Jachnis A., (2007). Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich, Warszawa: Oficyna Wydawnicza Branta Kall J., (2010). Reklama, Warszawa: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Krzemień-Ojak Sław, (1997). Kultura i sztuka u progu XXI wieku, Białystok: Trans Humana Kuśpit, M. (2010). Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej. Lublin: Wydawnictwo UMCS Orzechowski J., Wierzchoń M., (2010). Nowe trendy w reklamie. Między nauką a praktyką., Warszawa:: Academica Wydawnictwo SWPS Szewczuk W., (2000). Podstawy psychologii, Warszawa: Fundacja Innowacja Zimbardo P., Johnson R. L., McCann V.,(2001). Psychologia. T. 1. Kluczowe koncepcje, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
- Historia reklamy - Kontekst kulturowo-cywilizacyjny dla reklamy współczesnej: przemiany ponowoczesności, konsumeryzm i społeczeństwo konsumpcji - perswazyjny wymiar reklamy - podstawowe zasady psychologiczne wpływające na skuteczny przekaz reklamowy - reklama jako "opowieść" - konstrukcja współczesnego przekazu reklamowego - estetyki reklamy |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne w kształceniu online: metody służące prezentacji treści, metody wymiany i dyskusji. Zajęcia prowadzone zdalnie na platformie MS Teams |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Wymagania dotyczące zaliczenia w przypadku systemu pracy online podstawą do zaliczenia przedmiotu jest opracowanie wypowiedzi pisemnej na zadany temat |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
kierunki artystczne |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.