Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Moduł kształcenia III finanse i zarządzanie: Marketing usług zdrowotnych [1800-ZP2-Mar-S2] Rok akademicki 2020/21
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Moduł kształcenia III finanse i zarządzanie: Marketing usług zdrowotnych [1800-ZP2-Mar-S2]
Zajęcia: Rok akademicki 2020/21 [2020/21] (zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 35
Limit miejsc: 36
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Żaneta Skinder
Literatura:

Literatura obowiązująca:

• F. Kotler, K.Keller: Marketing, Dom Wydawniczy Rebis Sp. z o. o., Poznań 2013.

• F. Kotler, J. Shalowitz, R. J. Stevens: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej, Wolters Kluwer Polska Sp. Z o.o., Warszawa, 2011.

• Bukowska-Piestrzyńska A., Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów, CEDEWU, Warszawa 2012.

Literatura uzupełniająca:

• Krot K., Jakość i marketing usług medycznych, Wydawnictwo ABC, Poznań 2008.

• Materiały i źródła podane przez prowadzącego zajęcia.

Zakres tematów:

1. Istota i podstawowe pojęcia marketingu usług.

2. Badania marketingowe.

3. Mieszanka marketingowa – elementy.

4. Otoczenie podmiotów leczniczych.

5. Plany marketingowe i ich podział.

Metody dydaktyczne:

• kurs e-learningowy na platformie Moodle oraz Microsoft Teams

• wykład informacyjny z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość

• wykład konwersatoryjny z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość

Metody i kryteria oceniania:

1. Kolokwium końcowe pisemne w formie testu jednokrotnego wyboru (max. 15 pytań).

2. Ocena ciągła obejmująca udział w dyskusji i aktywność na wykładach (1 plus= 1 punkt).

3. Warunkiem uzyskania zaliczenia jest uzyskanie, co najmniej 60% punktów.

4. Obowiązkowa obecność na 60% wykładów.

5. Przygotowanie prezentacji w przypadku odrobienia zaległych obecności na temat podany przez prowadzącego.

Metody weryfikacji:

Kolokwium końcowe w formie testu – W1, W2,W4-W6 U1-U3

Aktywność – K1, K2

Ocena uczestnictwa (bieżące przygotowanie do zajęć), rozwiązywanie zadań problemowych podanych przez nauczyciela przedmiotu – K2

Uwagi:

1 grupa

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)