Proseminarium dyplomowe- pedagogika II rok s1 [2403-PE-216-s1]
Semestr letni 2021/22
Ćwiczenia,
grupa nr 3
Przedmiot: | Proseminarium dyplomowe- pedagogika II rok s1 [2403-PE-216-s1] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/22 [2021/22L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
co drugi wtorek (nieparzyste), 11:30 - 13:00
sala 388 Wydział Filozofii i Nauk Społecznych - Instytut Nauk Pedagogicznych (Lwowska 1) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 13 |
Limit miejsc: | 15 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Dorota Grabowska-Pieńkosz |
Literatura: |
1. Badania biograficzne w pedagogice. Studia źródłowe i bibliograficzne, red. W. Szulakiewicz, Toruń 2015. 2. Badania historyczne w pedagogice. Konteksty źródłowe, red. W. Szulakiewicz, Toruń 2015. 3. Grabowska-Pieńkosz D., Zapisani w pamięci. Nauczyciele zaboru austriackiego w literaturze pamiętnikarskiej, Toruń 2016. 4. Konteksty i metody w badaniach historyczno-pedagogicznych, red. T. Jałmużna, I. i G. Michalscy, Łódź 2004. 5. Metodologia w badaniach naukowych historii wychowania, red. T. Jałmużna, I. i G. Michalscy, Łódź 1993. 6. Źródła w badaniach naukowych historii edukacji, red. W. Szulakiewicz, Toruń 2003. |
Zakres tematów: |
- Ustalenie tematu pracy licencjackiej - Przegląd literatury w zakresie określonym przez wybór tematu pracy licencjackiej - Zasady pisania pracy - Aktualne tendencje związane z działalnością badawczą - Struktura pracy (słowa klucze, rozdziały, bibliografia) - Specyfika badań historycznych w pedagogice |
Metody dydaktyczne: |
Pogadanka, referaty, dyskusja grupowa oraz prezentacja koncepcji pracy licencjackiej. |
Uwagi: |
II rok pedagogika, st. stacj. I stopnia- dr Dorota Grabowska-Pieńkosz II rok pedagogika, st. stacj. I stopnia- dr Dorota Grabowska-Pieńkosz |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.