Analityka internetowa [2401-AI-ANI-1MW-s2]
Semestr zimowy 2021/22
Laboratorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Analityka internetowa [2401-AI-ANI-1MW-s2] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/22 [2021/22Z]
(zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 15 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Małgorzata Kowalska-Chrzanowska | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Chłodnicki M., Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów, Warszawa 2018. 2. Jackson S., Cult of Analytics: Driving Online Marketing Strategies Using Web Analytics, London 2012. 3. Kaushik A., Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych, Gliwice 2010. 4. Kaushik A., Web Analytics: An Hour A Day, Hoboken 2009. 5. Krug S., Nie każ mi myśleć!, Gliwice 2014. 6. Levy J., Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku, Gliwice 2017. 7. Pieńkowski G., Analityka internetowa w zadaniach, 2017 [e-book]. 8. Stopka T., Content Marketing, Warszawa 2017. 9. Weinschenk S. N., Kliknij tu!: wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW : siła skutecznego kliknięcia, Gliwice 2011. 10. Werla M., Analityka webowa repozytoriów i systemów informacji naukowej, [w:] Nauka w o informacji w okresie zmian: innowacyjne usługi informacyjne, praca zbiorowa pod red. P. Tafiłowskiego i B. Sosińskiej-Kalaty, Warszawa 2018, s. 89–102. 11. Zastrożna M., Google Analytics dla marketingowców, Gliwice 2015. Literatura uzupełniająca: 1. Biblia e-biznesu 2. Nowy testament, oprac. zbiorowe, Gliwice 2016. 2. Cialdini R., Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego, Gdańsk 2016. 3. Kalabach J., Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów, Gliwice 2017. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Istota, metodologia i znaczenie analityki internetowej 2. Metody badań serwisów WWW 3. Narzędzia wykorzystywane do badań social mediów 4. Badania aplikacji mobilnych 5. Altmetria 6. Narzędzia do budowania ankiet |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
prezentacja treści i realizacja zadań online w trybie asynchronicznym na platformie Moodle: https://moodle.umk.pl/WFINS/course/view.php?id=128 prezentacja wybranych treści dydaktycznych i konsultacje online w trybie synchronicznym na platformie Microsoft Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2c407d9f988e4d58b410acc7bb047250%40thread.tacv2/conversations?groupId=23cf7ef0-d325-44e3-a32a-a802cb0a4c93&tenantId=e80a627f-ef94-4aa9-82d6-c7ec9cfca324 |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlegają pojedyncze, indywidualnie wykonywane zadania do każdego tematu. Na ocenę końcową z przedmiotu składa się średnia ocen ze wszystkich wykonanych zadań. Ostateczna ocena z zajęć: ocena bdb. – 90% i więcej ocena db.+ – 80% do 89% ocena db. – 70% do 79% ocena dst.+ – 60% do 69% ocena dst. – 50% do 59% ocena ndst. – 49% i poniżej |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
Architektura informacji I rok s2 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.