Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Branding medialny [2401-D-S1-2-DNM-BM] Semestr zimowy 2021/22
Laboratorium, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Branding medialny [2401-D-S1-2-DNM-BM]
Zajęcia: Semestr zimowy 2021/22 [2021/22Z] (zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 11:30 - 13:00
sala 001
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych (Collegium Minus) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 18
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Łukasz Wojtkowski
Literatura:

Podręcznik:

Wheeler Alina. 2010. Kreowanie marki. Warszawa: PWN

Liteartura dodatkowa:

Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books.

Brown Tim. 2013. Zmiana przez design. Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność. Wrocław: Libron.

Evamy Michael. 2009. Logo. Przewodnik dla projektantów. Warszawa: PWN.

Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics.

Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS.

Zakres tematów:

1. Zajęcia wprowadzające

Blok 1

Podstawowe założenia brandingu (m.in.: name, tożsamość, osobowość, wizerunek, lojalność, rebranding)

Blok 2

Przygotowanie strategii startupu

Blok 3

Prezentacje projektów zaliczeniowych

15. Podsumowanie kursu

Metody i kryteria oceniania:

Zasady gry

1. Obecność na zajęciach (również online) jest obowiązkiem każdego z Państwa. Niezależnie od powodu dopuszczam dwie nieobecności. Trzecią nieobecność należy niezwłocznie odrobić. Czwarta nieobecność oznacza niezaliczenie kursu!

2. Na zajęciach nie podnosimy ręki, kiedy chcemy coś powiedzieć. Możecie Państwo zabierać głos, kiedy macie coś wartościowego do powiedzenia. Nie mówimy jeden przez drugiego, nie przekrzykujemy się, i szanujemy opinie innych dyskutantów.

3. Na zajęciach nie korzystamy z telefonów komórkowych, tabletów, komputerów w celach innych niż te związane z zajęciami.

Na ocenę ostateczną składają się trzy składniki:

1. Aktywność podczas prac projektowych (30 punktów)

2. Projekt (30 punktów): przygotowanie strategii marki startupu.

Punktacja:

Do 50% – 2

Od 51% – 3

Od 61% – 3,5

Od 71% – 4

Od 81% – 4,5

Od 91% – 5

Uwagi:

DiKS II rok s1 - dziennikarstwo i nowe media

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-1 (2023-09-06)