Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Kreowanie i wycena wartości przedsiębiorstwa [1100-12-Z22-NZP-KWWP] Semestr zimowy 2021/22
Ćwiczenia, grupa nr 4

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Kreowanie i wycena wartości przedsiębiorstwa [1100-12-Z22-NZP-KWWP]
Zajęcia: Semestr zimowy 2021/22 [2021/22Z] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 4 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 16:20 - 17:50
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 20
Limit miejsc: 26
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Agnieszka Kuś
Literatura:

Literatura podstawowa:

M. Bacior, Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, CeDeWu, Warszawa 2015.

P. Szczepankowski, Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa 2012. (dostęp on-line)

A. Jaki, Wycena i kształtowanie wartości przedsiębiorstwa, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków 2008. (dostęp on-line)

Literatura uzupełniająca:

A. Kisil, Zarządzanie przez odpowiedzialność. Podstawa odpowiedzialnego biznesu, Difin, Warszawa 2013.

A. Rudnicka, CSR – doskonalenie relacji społecznych w firmie, Wolters Kluwer, Warszawa 2012.

D. Dziawgo, Relacje inwestorskie. Ewolucja. Funkcjonowanie. Wyzwania, PWN, Warszawa 2011. (dostęp on-line)

Zakres tematów:

Kluczowe czynniki sukcesu

Fundamenty zarządzania wartością

Modele systemów zarządzania wartością

Znaczenie otoczenia konkurencyjnego w kreowaniu wartości dodanej

Misja, wizja, cele strategiczne jako nośnik wartości

Zrównoważony rozwój organizacji w kontekście tworzenia wartości

Wartość relacji z interesariuszami

Potencjał pracowników w kreowaniu wartości firmy

Innowacje jutra w kontekście strategicznym

Znaczenie relacji inwestorskich w kreowaniu wartości spółki giełdowej

Metody dydaktyczne:

Zajęcia projektowo-aktywizujące z wykorzystaniem:

- arkuszy zadaniowych zawierających opisu problemu do rozwiązania

- case study

Metody i kryteria oceniania:

Elementy składowe oceny końcowej: suma pkt z arkuszy zadaniowych + aktywność + obecność

Max. liczba punktów do uzyskania z arkuszy zadaniowych : 100 pkt

Próg zaliczeniowy: 60% (60 pkt)

Rozkład ocen:

bdb: 91-100

db+: 84-90

db: 76-83

dst+: 67-75

dst: 60-66

dop: 0-59

Każda dodatkowa aktywność (przedstawienie zadania domowego, istotny głos w dyskusji) daje szansę na „+” z aktywności

(przelicznik ++ = 0,5 pkt do punktacji generalnej).

Osoby uczestniczące w 100% ćwiczeń (+ 1 pkt do punktacji generalnej).

Uwagi:

Zarządzanie, 2 rok II stopnia, sp. nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.1.0 (2023-11-21)